آرشیو مهر ماه 1399

تاسيس آشپزخانه صنعتي

راه اندازي تهيه غذاي كوچك

۵۱ بازديد

غذاهاي ايراني هم داراي تنوع بالايي است و هم طعم بسيار عالي دارد كه اين موضوع باعث شده از محبوبيت بالايي برخوردار باشد مي توان از اين محبوبيت استفاده كرد و يك رستوران صنعتي راه اندازي كرد البته كه بايد تجربيات و مهارت هاي كافي را در اين زمينه داشت اما مي توان اين ها را در مرور زمان نيز به دست آورد.

براي آغاز شما بايد به يك سري از نكات توجه كنيد مثلا اين كه چه مقدار غذا بپزيد كه براي اغاز كار مناسب باشد و يا از چه راهي شغل خود را تبليغ كنيد البته اين موارد به مرور زمان حل مي شود.

اجاق خورشت پز ۳ شعله

همان طور كه مي دانيد وجود يك اجاق گاز يكي از اساسي ترين مسائل است كه بايد رعايت شود بدون وجود اين وسيله هيچ آشپزي صورت نمي گيرد و عملا آشپزخانه ي شما ناقص است از اين رو كه اين وسيله از اهميت بالايي برخوردار است در نتيجه شما بايد در هنگام تهيه اين وسيله دقت كافي را داشته باشيد تا بتوانيد بهترين وسيله را انتخاب كنيد يكي از انواع اجاق گازها اجاق خورشت پز ۳ شعله است كه با آن مي توانيد هر چيزي را كه در نظر داريد طبخ كنيد اين وسيله كم جا بوده كه همين نكته باعث مي شود بتوان از آن در آشپزخانه هاي تازه تاسيس و كوچك نيز استفاده كرد.

منقل ذغالي ۶۰ سانتي

اگر قصد راه اندازي يك رستوران اصيل ايراني را داريد كباب ها را هيچ گاه از منوي خود حذف نكنيد زيرا اين غذا يكي از محبوب ترين ها است براي تهيه كباب شما به يك منقل ذغالي ۶۰ سانتي هستيد البته اين وسيله براي رستوران هاي تازه كار مناسب بوده و هم چنين مي توان از آن براي مصارف خانگي نيز استفاده كرد علاوه بر كباب شما مي توانيد انواع خوراكي ها مانند بلال و يا بادمجان را نيز بر روي آن كباب كنيد.

كباب پز گازي استيل ۴۰ سانتي

براي تهيه يك كباب در محيط هايي مانند خانه و يا ويلا شما مي توانيد كباب پز گازي استيل ۴۰ سانتي را تهيه كنيد اين وسيله به گونه اي طراحي شده كه روغن كباب ها به بيرون نريزد و محيط را آلوده نكند هم چنين با فضاي كوچكي كه در بر مي گيرد براي استفاده در محيط هاي كوچك نيز مناسب است .

انواع كباب پز هاي صنعتي

۷۶ بازديد

كباب ها يكي از متنوع ترين و محبوب ترين انواع غذاها است كه اگر به خوبي و با ابزار مناسب آن را طبخ كرد مي توان يك كباب درجه يك تهيه نمود . بنابراين محبوبيت شما مي توانيد يك رستوران صنعتي راه اندازي كرده و از اين طريق درآمد كسب كنيد

شما مي توانيد با توجه به فضايي كه مي خواهيد براي رستوران خود اختصاص دهيد از انواع كباب پز نيز استفاده كنيد.

كباب پز تابشي ايستاده ۱۰ سيخ

كباب پزها تنوع بالايي دارند كه اين تنوع اين امكان را مي دهد كه شما بتوانيد وسيله مورد نياز خود را تهيه كرده و با آن كسب درآمد كنيد . كباب پز تابشي ايستاده ۱۰ سيخ يكي از انواع كباب پز ها است كه يك خوبي دارد آن توليد كم دود  است بنابراين براي محيط هاي كوچك نيز مناسب بوده اين وسيله با توجه به ابعاد كوچكي كه دارد به راحتي قابل حمل و نقل نيز بوده است.

كباب پز گازي ۵۰ سانتي ايستاده

اين كه يك وسيله در انواع مختلفي طراحي و ساخته شده باشد اين امكان را به مشتري مي دهد كه بتواند با توجه به نيازهاي خود حق انتخاب داشته باشد كباب پز گازي ۵۰ سانتي ايستاده يكي ديگر از انواع كباب پز ها است كه مي توان به كمك آن حتي در محيط هاي خانگي نيز يك كباب مرغوب را تهيه نمود اين وسيله كيفيت بالايي نيز دارد.

كباب پز ذغالي ۷۰ سانتي ايستاده

كبابي كه روي ذغال تهيه شود طعم بسيار لذيذ تري خواهد داشت براي اين كه شما بتوانيد به كمك ذغال كباب تهيه كنيد كباب پز ذغالي ۷۰ سانتي ايستاده يكي از دستگاه هايي است كه ميتوان به كمك آن يك كباب ذغالي را تهيه كرد. اين وسيله به دليل طراحي خاصي كه دارد از ريزش ذغال به زمين خودداري كرده كه اين امر در حفظ نظافت يك آشپزخانه ضروري است .

آبميوه گيري و فالوده ساز صنعتي

۱۷۵ بازديد

مشاغل مربوط به آشپزي و خوراكي به بخش هاي مختلفي تقسيم مي شود شما مي توانيد با راه اندازي يك آبميوه فروشي نيز كسب درآمد كنيد . انواع بستني ها و آبميوه هاي طبيعي همواره جزو خوراكي هاي خوشمزه و پرطرفدار به خصوص ميان كودكان بوده است شما با تهيه يك سري از تجهيزات مي توانيد به اين حرفه مشغول شود و از اين طريق درآمد نسبتا خوبي به دست آوريد به ياد داشته باشيد كه شما در اين زمينه مي توانيد بسيار خلاقيت به خرج دهيد و انواع مختلفي از نوشيدني ها و يا بستني ها را خلق كنيد.

آبميوه گيري صنعتي ۱٫۵ اسب

آبميوه ي طبيعي علاوه بر خاصيت فراواني كه دارد طعم و مزه بهتري نيز دارد كه اين طعم و مزه عالي باعث شده مردم بيشتر طرفدار آبميوه هاي طبيعي باشند شما مي توانيد براي تهيه انواع آبميوه طبيعي از آبميوه گيري صنعتي ۱٫۵ اسب استفاده كنيد وسيله اي است كه مي توانيد در مدت زمان كوتاهي آب هر ميوه اي كه در نظر داريد را تهيه كنيد شست و شوي اين وسيله كار بسيار راحتي بوده هم چنين تيغه ي قدرت مندي دارد.

اجاق خورشت پز ۴ شعله

داشتن يك اجاق گاز در آشپزخانه ي صنعتي امري ضروري است شما بايد اول از هر چيزي اين وسيله را تهيه كنيد اجاق گاز ها انواع مختلفي دارند كه با توجه به نياز خود مي توانيد آن را تهيه كنيد اجاق خورشت پز ۴ شعله يكي از انواع مختلف اجاق است كه شما مي توانيد هر چيزي كه در نظر داريد را به كمك اين ابزار با كيفيت تهيه كنيد مي توان گفت اين نوع از اجاق گاز يكي از پركاربرد ترين نوع اجاق در ميان آشپزخانه هاي صنعتي است.

دستگاه فالوده ساز

فالوده يكي از خوشمزه ترين و البته پرطرفدار ترين دسر ها است براي تهيه اين دسر بي نظير شما نيازمند يك سري از تجهيزات هستيد كه بتوانيد اين دسر را به همان روش اصيل تهيه كنيد دستگاه فالوده ساز همان وسيله اي است كه شما براي تهيه يك فالوده اصيل  به آن نياز داريد اين وسيله بسيار قدرت مند بوده و با چرخ هايي كه دارد مي توان به راحتي آن را حمل و نقل كرد.