آبميوه گيري و فالوده ساز صنعتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

آبميوه گيري و فالوده ساز صنعتي

۱۷۵ بازديد

مشاغل مربوط به آشپزي و خوراكي به بخش هاي مختلفي تقسيم مي شود شما مي توانيد با راه اندازي يك آبميوه فروشي نيز كسب درآمد كنيد . انواع بستني ها و آبميوه هاي طبيعي همواره جزو خوراكي هاي خوشمزه و پرطرفدار به خصوص ميان كودكان بوده است شما با تهيه يك سري از تجهيزات مي توانيد به اين حرفه مشغول شود و از اين طريق درآمد نسبتا خوبي به دست آوريد به ياد داشته باشيد كه شما در اين زمينه مي توانيد بسيار خلاقيت به خرج دهيد و انواع مختلفي از نوشيدني ها و يا بستني ها را خلق كنيد.

آبميوه گيري صنعتي ۱٫۵ اسب

آبميوه ي طبيعي علاوه بر خاصيت فراواني كه دارد طعم و مزه بهتري نيز دارد كه اين طعم و مزه عالي باعث شده مردم بيشتر طرفدار آبميوه هاي طبيعي باشند شما مي توانيد براي تهيه انواع آبميوه طبيعي از آبميوه گيري صنعتي ۱٫۵ اسب استفاده كنيد وسيله اي است كه مي توانيد در مدت زمان كوتاهي آب هر ميوه اي كه در نظر داريد را تهيه كنيد شست و شوي اين وسيله كار بسيار راحتي بوده هم چنين تيغه ي قدرت مندي دارد.

اجاق خورشت پز ۴ شعله

داشتن يك اجاق گاز در آشپزخانه ي صنعتي امري ضروري است شما بايد اول از هر چيزي اين وسيله را تهيه كنيد اجاق گاز ها انواع مختلفي دارند كه با توجه به نياز خود مي توانيد آن را تهيه كنيد اجاق خورشت پز ۴ شعله يكي از انواع مختلف اجاق است كه شما مي توانيد هر چيزي كه در نظر داريد را به كمك اين ابزار با كيفيت تهيه كنيد مي توان گفت اين نوع از اجاق گاز يكي از پركاربرد ترين نوع اجاق در ميان آشپزخانه هاي صنعتي است.

دستگاه فالوده ساز

فالوده يكي از خوشمزه ترين و البته پرطرفدار ترين دسر ها است براي تهيه اين دسر بي نظير شما نيازمند يك سري از تجهيزات هستيد كه بتوانيد اين دسر را به همان روش اصيل تهيه كنيد دستگاه فالوده ساز همان وسيله اي است كه شما براي تهيه يك فالوده اصيل  به آن نياز داريد اين وسيله بسيار قدرت مند بوده و با چرخ هايي كه دارد مي توان به راحتي آن را حمل و نقل كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.