دستگاه ميوه خشك كن صنعتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

دستگاه ميوه خشك كن صنعتي

۱۲ بازديد

ميوه ها و سبزيجات حاوي مقادير زيادي ويتامين و فيبر هستند. با اين حال اين دسته از مواد غذايي به دليل وجود آب ميان بافتي، به سرعت فاسد و غير قابل استفاده مي شوند. خشك كردن مواد غذايي راه حلي است كه با تبخير سريع آب موجود در آن‌ها، دوام و ماندگاري را افزايش خواهد داد

دستگاه ميوه خشك كن صنعتي ابتكار استيل محصولي است كه با استفاده از آن مي توانيد در مدت زمان كمي حجم زيادي از ميوه و سبزيجات مختلف را خشك كنيد. ميزان اين ظرفيت حدود ۳۰۰ كيلوگرم در هر ۶ ساعت است و اين ظرفيت بالا اين ميوه خشك كن را به يك محصول صنعتي كارآمد تبديل مي كند.

اين ميوه خشك كن گازي است و بوسيله يك عدد سانتريفيوژ هواي داخل دستگاه را تهويه مي كند. در داخل اين ميوه خشك كن ۱۶ عدد سيني استيل تعبيه شده است كه مواد غذايي روي آن ها قرار مي گيرند. البته امكان كاهش تعداد اين سيني ها بنا به درخواست و نظر مشتريان وجود دارد. در هر صورت اين سيني ها بايد از متريالي ساخته شوند كه شستشوي آن آسان باشد. به اين خاطر كه به صورت مستقيم با موادغذايي ارتباط دارد.

اين دستگاه ارتفاع نسبتا زيادي دارد اما نظر جابه‌جايي آن به آساني انجام مي شود. به علت ترمزدار بودن چرخ هاي زير دستگاه در مكان مورد نظر شما به خوبي ساكن خواهد ماند.

ويژگي ميوه خشك كن صنعتي

  1. ابعاد ۹۰*۱۲۰ سانتي متر
  2. ارتفاع دستگاه به همراه چرخ ها ۲ متر
  3. مناسب جهت خشك كردن ميوه و سبزيجات
  4. مجهز به يك عدد سانتريفيوژ در بالاي دستگاه
  5. داراي ۱۶ عدد سيني
  6. استفاده از ورق استيل جهت سيني هاي دستگاه
  7. بهره گيري از استيل خشدار براي بدنه ميوه خشك كن
  8. ظرفيت توليد ۳۰۰ كيلوگرم ميوه و سبزيجات خشك در هر شش ساعت
  9. بكارگيري از چرخ هاي ترمزدار در زير ميوه خشك كن جهت سهولت در جا‌به‌جايي و سكونت آسان

 

منبع: تجهيزات آشپزخانه صنعتي ابتكار استيل 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.