جديدترين دستگاه ليزر موهاي زائد

۱۲ بازديد

دستگاه ميكرودرم آبريژن مايع به عنوان جديدترين نسل دستگاه هاي زيبايي پوست، جهت مراقب از پوست بدون فناوري ليزر مطرح ميباشد. در حال حاضر از اين دستگاه به منظور لايه برداري پوست استفاده ميكنند.

تفاوت دستگاه ميكرودرم آبريژن مايع و پودري

اين دو دستگاه رايج جهت لايه برداري پوست هستند. ميكرودرم آبريژن مايع از طريق قدرت بهبود دهنده اكسيژن و آب يا مايعات مخصوص براي لايه برداري عمل ميكند. اين دستگاه با برخورداري از سرعت و مكش مناسب، قادر است لايه مرده پوست را از بين ببرد. حذف لايه مرده پوست باعث ميشود تا پوست كدر از بين برود و چهره شما شاداب تر و جوان تر به نظر برسد.

در صورتي كه از روش دستگاه ميكرودرم استفاده كنيد، ميتوانيد به طور همزمان از محصولاتي كه براي روشن كردن، آب رساني، ليفتينگ، بستن منافذ پوست، در مان آكنه و مورد استفاده قرار ميگيرند، بهره ببريد. به بيان ديگر استفاده از اين روش درماني ممانعتي براي مراقبت پوست از روش هاي ديگر براي شما ايجاد نميكند.

توجه داشته باشيد كه گردش خون حاصل از اين پروسه، نه تنها به رفع سايه هاي تيره و جاي زخمها كمك ميكند، بلكه به توليد كلاژن و الاستين كمك مينمايد.

معرفي دستگاه آناليز پوست صورت

دستگاه آناليز پوست صورت (Facial Skin Analyzer Device) يك دستگاه تخصصي براي تصوير برداري از پوست صورت بيماران است. اين دستگاه از نرم افزاري بسيار دقيق به منظور تجزيه و تحليل تصاوير گرفته شده، برخوردار ميباشد. تصاوير گرفته شده توسط اين دستگاه از كيفيت و وضوح بالايي برخوردار است كه پزشكان ميتوانند از طريق پردازش اين تصاوير، مشكلات پوستي از قبيل چين و چروك، آكنه و منافذ را بر روي تصوير مشخص نموده و تعداد آن ها را نشان دهد.

استفاده از اين دستگاه علاوه بر كمك به پزشك در درمان بيماري، مزاياي زيادي به دنبال دارد و ميتواند رضايت بيماران در استفاده از دستگاه آناليز پوست صورت را بالا ببرد. زيرا هر جلسه به وسيله آناليز پوست، ميتوان تصاويري را از پوست بيمار گرفت و با جلسات قبلي مقايسه نمود و در پايان درمان نيز ميتوان از مقايسه تصاوير اوليه و ثانويه، گزارشي از روند درمان به همراه تصاوير به بيماران ارائه داد.

دستگاه ليزر كندلا جنتل مكس پرو     
اين دستگاه ليزر با متمركز ساختن پرتو هاي نور باعث تخريب انتخابي فوليكول هاي مو در پوست ميگردد به طوري كه يا رشد مو را مهار كرده و يا رشد آن را به تاخير مي اندازد.

نكته ي مهم در استفاده از دستگاه ليزر موهاي زائد، شناخت انواع طيف رنگ هاي پوست ميباشد، همان طور كه ميدانيد در مجموع 6 طيف رنگ پوست وجود دارد و براي طيف رنگ هاي مختلف پوست از طول موج هاي مختلف استفاده مي شود به طور كلي دستگاه ليزر عمل حذف موهاي زائد را به كمك 3 طول موج مختلف الكساندرايت، دايود و اندياگ انجام ميدهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.