جديدترين دستگاه هاي جوانسازي و رفع چين و چروك

۱۴ بازديد

دستگاه امگا اينجكشن محصول كمپاني O’melon كشور كره جنوبي است كه از آن به منظور جوانسازي پوست استفاده مي شود.

دستگاه امگا اينجكشن كه به دستگاه اكسيژن رسان نيز معروف است، از روش‌ هاي غير تهاجمي اكسيژن رساني محسوب مي گردد. استفاده از اين دستگاه باعث مي شود مواد داخل محفظه به ذرات نانو تبديل شود و همراه با اكسيژن به پوست شما اسپري شود. اين تكنولوژي به بالا رفتن جذب مواد در پوست به صورت عمقي مي گردد و با دستگاه امگا اينجكشن مي توان محلول هاي مايع را بهتر جذب پوست كنيد و با برخي عوامل محيطي همانند باكتري ها مبارزه نمود.

با توجه به نفوذ عمقي مواد توسط اين دستگاه اكسيژن رسان ، استفاده از محلول هاي ضد چروك، ضد لك، ضد جوش و ساير مواد اثر بهتري بر روي پوست باقي مي گذارند.

قابل ذكر است به دليل اين كه از روش غير تهاجمي به منظور اكسيژن رساني به پوست استفاده مي شود، اثرات آن به مدت طولاني تري نسبت به روش تهاجمي به جاي مي ماند. براي درمان پوست با مواد مغذي و به خصوص هيالورونيك اسيد اين ماده با فشار قابل تنظيم و حداقل از 0.2 پاسكال بر روي پوست اسپري شده و از طريق منافذ پوستي به لايه هاي زيرين پوست نفوذ مي كند.

هيالورونيك اسيد نقش بسيار مهمي در زيبايي پوست ايفا مي كند. وجود اين ماده در پوست باعث مي شود تا پوست شاداب و جوان بماند. هيالورونيك اسيد براي حفظ آبرساني پوست حياتي و ضروري است اما با افزايش سن و بر اثر برخي عوامل محيطي ميزان آن در بدن كاهش مي يابد.

به وسيله دستگاه امگا اينجكشن يا اكسيژن رسان با تقويت پوست با هيالورونيك اسيد و رساندن اكسيژن به پوست، به جوانسازي و شادابي آن كمك مي كنند.

دستگاه استند نور درماني (امگا لايت)

در اين دستگاه نور درماني براي اختلالات پوستي از طيف نوري مرئي استفاده شده و منابع نوري قالبا از دو نوع ليزر و LED ميباشد. هنگامي كه نور به سطح پوست تابيده ميشود، با توجه به قدرت و طول موج نور به لايه هاي مختلف پوست نفوذ كرده و باعث فعل و انفعالات شيميايي در سلول هاي پوستي و باكتري ها ميگردد. اين دستگاه در چند طيف نوري طراحي و ساخته شده است.

رنگ هاي LED دستگاه                       

  • نور قرمز با طول موج 10 تا 630 نانومتر در اين دستگاه براي تحريك و ساخت كلاژن استفاده ميشود. نور درماني از طريق طول موج قرمز سبب جوانسازي پوست، رفع خطوط ريز صورت و همچنين كوچك كردن منافذ پوستي ميشود.
  • از نور آبي با طول موج 415 تا 430 نانومتر در اين دستگاه براي رفع باكتري هاي آكنه استفاده ميشود. هنگامي كه نور آبي به غدد چربي پوست ميرسند، تركيبات شيميايي كه توسط باكتري هاي آبي آكنه توليد شده تغيير ماهيت داده به گونه اي كه همان ماده عليه خود باكتري ها وارد عمل شده و آن ها را از بين ميبرد.
  • از نور سبز براي موج 520 تا 535 نانومتر جهت رفع لك و متعادل سازي رنگدانه ها استفاده ميشود. از ديگر كاربردهاي نور درماني با نور سبز ميتوان به كاهش چين و چروك، جلوگيري پيري پوست، سرعت بخشيدن به روند بهبود زخم و محو شدن جاي زخم ها و التيام آن ها اشاره كرد.
  • از نور كهربايي با طول موج 570 تا 620 نانومتر به منظور بهبود قرمزي پوست و رگه هاي عنكبوتي استفاده ميشود. ضمن اين كه اين رنگ سيستم عصبي و غدد لنفاوري را تحريك ميكند و به ترميم و بازسازي بافت آسيب ديده پوست كمك ميكند.


معرفي دستگاه هاي فركانسي

اين دستگاه با استفاده از الكترود شيشه اي با فركانس بالا براي درمان خطوط مختلف صورت و بدن كاربرد دارد. از اين دستگاه به منظور رفع جوش، آكنه و ليفتينگ صورت استفاده ميشود. عموما الكترود هاي اين دستگاه با كيفيت خوب و مناسب از شيشه آب ديده ساخته شده و با گاز آرگون يا نئون پر ميشوند كه به ترتيب نور بنفش و نارنجي رنگي از خود ساطع ميكنند.

در حقيقت الكترود هاي اين دستگاه يك رساناي جريان بي خطر هستند. امواج با فركانس بالا به عنوان درماني جامع و شگفت آور عمل ميكنند كه براي طيف گسترده اي از مشكلات پوستي از قبيل آكنه و چروك پوست صورت مناسب و مفيد هستند؛ پزشكان متخصص از اين روش براي درمان مشكلات پوستي استفاده ميكنند.

به طور سنتي متخصصين زيبايي از نور بنفش براي درمان پوست مستعد آكنه استفاده ميكنند. اين نوع درمان با مزاياي ترميمي و ضد باكتريايي همراه است.

از الكترود هاي نارنجي دستگاه High Frequency به طور معمول براي درمان پيري پوست استفاده ميشود؛ زيرا تصور ميشود، ميتوانند گرماي بيشتري را به ناحيه تحت درمان هدايت كنند كه به تقويت جريان خون، افزايش توليد سلول هاي جديد پوست و نفوذ پذيري محصولات و بهبود آن ها كمك ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.