معرفي جديدترين دستگاه هاي جوانسازي پوست

۱۱ بازديد

ليزر كيوسوئيچ براي از بين بردن و كمرنگ كردن لكه هاي صورت در اثر افزايش سن استفاده مي شود. اين ليزر يكي از موثرترين و كاربردي ترين دستگاه هاي زيبايي براي درمان لكه هاي صورت است.

اين ليزر با طول موج خاصي بر روي پوست، تابانده شده و توسط رنگدانه هاي پوست جذب مي شود. توجه داشته باشيد كه قبل از شروع درمان بايد از قرار گرفتن در معرض نور خورشيد اجتناب كنيد.

از جمله مزايا مي توان به از بين بردن لكه هاي جاي جوش، لكه هاي قهوه اي صورت، از بين بردن كك و مك هاي پوست، پاك كردن تاتو، از بين بردن خال هاي مادرزادي، و كم خطر بودن اشاره كرد. استفاده از دستگاه ليزر كيوسوئيچ  هيچ مشكل و عارضه اي به وجود نمي آورد.

معرفي دستگاه درما هيلر

دستگاه جوانسازي پوست درما هيلر برندي است كه در كشور كره جنوبي توسعه يافته و محصولات آرايشي بهداشتي را با كيفيت بالا در اختيار مصرف كنندگان قرار ميدهد. محصولات توليدي اين كمپاني حاوي فاكتور هاي رشد و پپتيد هاي زيست تقليد كننده هستند.

محصولات زيبايي درما هيلر در زمينه مراقبت از پوست در برابر پيري، لك، ريزش مو، ضد التهاب و ديگر مشكلات پوست در مراقبت هاي خانگي و حرفه اي مورد استفاده قرار ميگيرند. كمپاني درما هيلر با توسعه و گسترش فعاليت هاي خود، هر ساله محصولات جديدي را به بازار عرضه ميكند. محصولات اين شركت در زمينه مراقبت از پوست مورد استقبال قرار گرفته و در بازار موجود ميباشد.

دستگاه درما هيلر دستگاهي چند كاره است كه به منظور مراقبت هاي خانگي طراحي و به بازار عرضه شده است.

درما هيلر متشكل از 4 دستگاه در يك دستگاه است كه متشكل از نور درماني، گرما درماني، اولتراسون و غير فعال نمودن غدد عرق پيش فعال ميباشد. هر يك از اين فعاليت ها به مظور خاصي استفاده ميشوند.

معرفي دستگاه درما اف اولتراسونيك 

دستگاه درما اف داراي ارتعاشات 27000 تا 30000 هرتز ميباشد. اين دستگاه از سطحي صاف و تقريبا تيز برخوردار است كه از طريق امواج فراصوت و لرزش اولتراسونيك قادر است هر گونه ناخالصي و چربي را از پوست بيرون بكشد.

وقتي سلول ها مورد لرزش قرار ميگيرند، بافت ها و منافذ پوست نرم تر شده، در نتيجه مواد سمي، چربي و مواد آرايشي از آن ها خارج ميشود. اين فرايند لايه برداري و تراش با سرعت و لرزش با قرار دادن تيغه مخصوص بر روي سطح پوست جهت هدايت امواج و از بين بردن ناخالصي ها انجام ميشود.         
دستگاه جوانسازي پوست درما اف داراي دو تيغه سيلور و گلد ميباشد. اين روش آرام و بي درد باعث نرمي، پاكسازي و آماده سازي پوست ميشود تا محصولات مراقبت از پوست تاثير بيشتري داشته باشند. اين دستگاه داراي 3 مد كاري است كه در هر مد ميزان و نوع ارتعاشات متفاوت است. در اصل دستگاه درما اف اولتراسونيك قادر است سلامتي و شادابي را براي پوست شما به ارمغان آورد.

يكي از ويژگي ها و مزاياي استفاده از اين دستگاه اين است كه از امواج صوتي سطح بالا جهت نفوذ پيدا كردن به لايه هاي زيرين سطح پوست استفاده ميشود. اين دستگاه غير تهاجمي است و استفاده از آن باعث ميشود تا پوستي زيبا و جوان تر داشته باشيد. اين دستگاه جايگزين مناسبي براي برس هاي پاك كننده ميباشد مخصوصا براي كساني كه پوست حساس تري نسبت به بقيه دارند

توجه داشته باشيد كه در زمان استفاده از اين دستگاه بهتر است از آب يا سرم هاي آبرسان استفاده كنيد؛ زيرا آب به روان تر حركت كردن آن كمك ميكند و باعث ميشود تا پوست صورت شما پس از اتمام كار صاف و يكدست شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.