رفع چين و چروك هاي پوستي با جديدترين دستگاه هاي زيبايي

۱۳ بازديد

دستگاه آكوا اسكين دستگاهي چند كاره است كه داراي 9 هندپيس مي باشد كه كاربرد آن در ليفت، سفت كردن پوست، رفع خطوط، رفع آكنه و لك دو پوست، روشن كنندگي، آبرساني و جذب مواد مغذي براي پوست مي باشد.

دستگاه آكوا اسكين به صورت اورجينال و وارداتي توسط شركت امورفيا در اختيار مصرف كنندگان قرار مي گيرد. اين دستگاه از كيفيت بسيار خوب، گارانتي و خدمات پس از فروش برخوردار است. خوب است بدانيد كه آموزش دستگاه، انجام خدمات و تعمير كليه دستگاه ها توسط متخصصين شركت امورفيا انجام مي گردد.

معرفي دستگاه پلاژن                

دستگاه پلاژن يكي از پركاربردترين و بهترين دستگاه ها با سه تكنولوژي و فناوري مدرن براي درمان افتادگي و چروك پوست است كه با شبيه سازي متابوليسم چربي، تقويت و حفظ رطوبت پوست، از پيري، شل شدگي و افتادگي پوست جلوگيري كرده و باعث تقويت و جوان سازي پوست مي گردد.

وجود سه عنصر كلاژن، الاستين و هيالورونيك اسيد براي سلامت و جوانسازي پوست ضروري است. در صورتيكه اين سه عنصر در درون پوست وجود داشته باشد، پوست متراكم، شاداب، جوان و محكم مي باشد اما درصورتيكه اين سه عنصر در پوست وجود نداشته باشد، باعث مي شود تا پوست شل شده و افتادگي و چين و چروك بر روي پوست ايجاد شود. دستگاه پلاژن به رفع اين مشكلات كمك مي كند و باعث مي شود تا پوستي شاداب، سالم، سفت و تراكم دار داشته باشيد.

اين دستگاه با بهره گيري از تكنولوژي اكسيژن، پوست را لايه برداري نموده و آن را براي دريافت مواد مغذي آماده مي كند. در اين تكنولوژي تعداد زيادي گاز دي اكسيد كربن توليد شده كه به آساني به سطح پوست نفوذ مي كنند. اين حباب توسط اپيكاتور مخصوص دستگاه خنك شده و سپس آن را به لايه اپيدرم پوست وارد مي سازد. اين پروسه كمك مي كند تا ضمن حفظ رطوبت پوست، منافذ پوست كوچك شده و پف دور چشم را از بين مي برد.

افرادي كه از اين دستگاه زيبايي و جوانسازي پس از يك دوره استفاده كرده اند، از تاثيرات عالي و موفق آن گفته اند و معتقدند كه با استفاده از آن 100% نتيجه مناسب را دريافت كرده اند.

معرفي دستگاه آر اف فركشنال

مكانيسم عمل دستگاه آر اف فركشنال بدين صورت است كه سوزن هاي بسيار ظريفي وارد پوست شده كه بين آن ها امواج راديويي مبادله مي شود. اين مساله باعث ايجاد گرما در بخش درم پوست مي شود كه اين گرما به ايجاد كلاژن سازي، افزايش كلاژن هاي جديد و انقباض كلاژن هاي قديمي مي شود.

واژه فركشنال به معني بخش و قسمت است زيرا در اين روش فقط بخش هايي از پوست گرما و حرارت مي بيند و بخش عمده اي در معرض حرارت قرار نمي گيرد اين مساله باعث مي شود عوارض دستگاه آر اف فركشنال بسيار اندك باشد.

كاربردها و اثرات استفاده از دستگاه آر اف فركشنال

از كاربردها و اثرات استفاده از دستگاه آر اف فركشنال مي توان به موارد زير اشاره كرد:

سفت كردن پوستمهمترين كاربرد دستگاه آر اف فركشنال، سفت كردن پوست مي باشد. در واقع آر اف اين قابليت را دارد كه يك ليفتينگ بدون جراحي براي پوست ايجاد كند. اثرات آر اف به قدري مشهود است كه از آن مي توان براي درمان افتادگي پلك نيز استفاده كرد.

سفت كردن غب غب و ناخيه فكارزش اين عمل زماني مشخص مي شود كه آن را با دستگاه ليپوليزر مقايسه مي كنيم. ليپوليزر عملي تهاجمي است و احتمال ايجاد عوارض آن نيز وجود دارد اما آر اف به عنوان روش غير تهاجمي و بدون هيچ گونه عارضه روش بسيار مناسبي است. ضمن اين كه آر اف براي سفت كردن پوست گردن نيز بسيار عالي عمل مي كند.

محو كردن جاي زخم، اسكارها و ترك بدندر اين روش ترك هاي پوستي به طور كامل از بين نمي رود بلكه وضوح بسيرا كمتري پيدا مي كند. علاوه بر آن باعث سفت شدن آن ناحيه مي شود. اين اثر در ناحيه شكم، ران يا سينه براي بسياري از افراد ايده آل است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.