معرفي بهترين دستگاه هاي زيبايي پوست

۱۴ بازديد

درماپن يك دستگاه كوچك براي ميكرونيدلينگ است كه از آن در جهت ليفت، سفت كردن و جوانسازي پوست استفاده ميشود. اين دستگاه براي كاهش خطوط و چين و چروك هاي صورت، كوچك كردن منافذ پوست، از بين بردن جاي زخم، جوش، جراحي با برآمدگي هاي زياد موثر است. دستگاه درماپن ساختاري فنري با سوزن هاي نوك تيز دارد كه حركات ويبره اي اتوماتيك و حركات استامپي و ضربه اي با سرعت بالا ايجاد ميكند. درماپن سبب ميشود تا نتايج بهتري حاصل گردد و در عين حال نسبت به ساير دستگاه هاي ميكرونيدلينگ يك روش درماني كاملا كنترل شده و داراي امنيت بالاست.

سوزن هاي يكبار مصرف آن براحتي جدا شده و سوزن هاي تميز دوباره در فنر اتوماتيك كار گذاري ميشود. قسمت نوك اين دستگاه از 11 سوزن فولادي ضد زنگ تشكيل شده كه عمق نفوذ آنها از 25/0 تا 5/2 ميلي متر قابل تنظيم ميباشد.

دستگاه ميكرودرم ابريژن پودري

استفاده از دستگاه ميكرودرم ابريژن مدل پودري در اصل يك روش درماني زيبايي بدون خطر، غير شيميايي و غير تهاجمي مي باشد كه از كاربرد درماني مناسب و روش عملكردي ساده و آسان برخوردار است.

دستگاه ميكرودرم ابريژن از طريق اسپري اكسيد آلومينيوم و يا ميكرو كريستال ها بر روي سطح پوست به برداشته شدن سلول هاي مرده پوست و لايه خشك شده سطح پوست كمك مي كند. از اين طريق با حذف سلول هاي مرده شما مي توانيد پوستي شاداب با سلول هاي تازه را مشاهده كنيد.

از دستگاه ميكرودرم ابريژن به منظور پاكسازي و جوانسازي پوست استفاده مي كنند. در روش استفاده از اين دستگاه، كل پوست را در معرض تماس با يك ماده معدني بي ضرر كه همان پودر اكسيد آلومينيوم مي باشد، قرار مي دهند. اين پودر با داشتن كريستال هاي ريز سبب مي شود تا پوست ساييده شده و بافت هاي مرده آن از بين برود. با حذف بافت مرده پوست، عمل ترميم پوست فعال شود.

از دستگاه ميكرودرم آبريژن پودري به منظور تحريك كلاژن سازي و شكستن ساير مقاومت هاي پوستي براي همكاري با درمان و اثرگذاري بيشتر و بهتر سرم و محصولات استفاده مي كنند.

دستگاه هايفو 4 بعدي 

دستگاه هايفو 4 بعدي (HIFU 4D) در كشور هايي مثل چين و كره ي جنوبي اقدام به ساخت اين مدل از دستگاه هايفوتراپي ميكنند،  كه تعداد كاتريج هاي آن بين 3 تا 8 عدد بوده كه هر كاتريج 20 هزار شات دارد و از مدل پيشين سبك تر است و مدلي مقرون به صرفه داشته و جهت جوانسازي و ليفت قسمت هاي مختلف بدن استفاده ميگردد. اين دستگاه براي افزايش كلاژن در پوست موجب داشتن پوستي محكم تر، شكيل تر و چين و چروك كمتر است. هايفو جايگزيني عالي براي جراحي هاي متعدد است زيرا عوارض جراحي را ندارد كه هيچ بلكه در بسياري از موارد كيفيت و نتيجه بهتري نيز دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.