گرمخانه و كانتر براي رستوران صنعتي

۱۱ بازديد

گرمخانه غذا اداري 6 طبقه

اين دستگاه با ابعادي به طول ۹۴ و عرض ۶۰ سانتي متر ساخته مي شود، ارتفاع اين گرمخانه ۱۰۶ سانتي متر مي باشد، وجود ۲ عدد دستگيره چپقي يا كله گاوي سبب سهولت در باز و بست درب هاي دستگاه خواهد شد.

در داخل گرمخانه غذا اداري پرسنلي ۶ عدد توري شلف قرار گرفته است كه افراد مي توانند ظروف غذاي خود را براي گرم شدن در داخل آن قرار دهند، وجود عايق بندي مناسب توسط پشم شيشه در ۴ طرف دستگاه سبب شده است تا از اتلاف حرارت و گرما جلوگيري شده و غذا به خوبي گرم نگه داشته شود.

نكته ي مهم و قابل توجه در ساخت اين گرمخانه اين است كه امكان ارائه به ۲ صورت گازي و برقي به مشتريان با توجه به درخواست آن ها وجود دارد، در مدل برقي دستگاه  با برق شهري ۲۲۰ ولت و در صورت گازي بودن با گاز شهري يا كپسول كه آن هم باز به نظر مشتريان بستگي دارد توليد خواهد شد.

نماي گرمخانه از جنس ورق استيل خش دار بوده و داخل آن از ورق گالوانيزه استفاده شده است، استفاده از ورق خش دار استيل سبب سهولت در نظافت اين دستگاه نيز خواهد شد، علاوه بر اين وجود ۴ عدد كفشك مشكي رنگ در پايه هاي اين دستگاه اين امكان را به شما مي دهد تا بتوانيد از ۲ تا ۳ سانتي متر ارتفاع را تغيير دهيد.

كانتر صندوق كشودار

اين ميز از كلاف هاي پروفيل استيل ۴۰*۴۰ ساخته شده است و طول آن ۶۵، عرض ۶۰ و ارتفاعي برابر با ۸۵ سانتي متر را دارد، در جلوي اين ميز يك عدد كشو به ابعاد ۵۰*۳۰ سانتي متري قرار گرفته است كه به صورت ريلي مي توان آن را باز و بسته كرد. وجود دستگيره اي بر روي اين كشو سبب مي شود تا بتوان به سهولت از آن استفاده كرد بر روي اين كشو به درخواست و انتخاب مشتري مي توان كليد هم قرار داد.

نماي اين كشو از جنس ورق استيل روكش دار مي باشد حتي در كف اين كشو نيز از ورق استيل استفاده شده است، در پايه هاي اين ميز ۴ عدد كفشك مشكي رنگ ۴۰*۴۰ قرار گرفته است كه به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد ارتفاع ميز را ۲ تا ۵ سانتي متر افزايش يا كاهش دهيد.

از اين كانتر صندوق دار مي توان در فست فود، رستوران و مغازه هاي مرغ و گوشت فروشي استفاده كرد.

تجهيزات فست فود

تاسيس فست فود ضمن نياز به داشتن به تخصص و دانش لازم در خصوص حداقل چندين نوع متفاوت از انواع غذاهاي فست فودي به هدف گذاري و دانش در خصوص چيدمان و ارائه منو هم دارد. صرف داشتن چند ايده نمي تواند شما را در رسيدن به هدفتان موفق كند.

شايد اولين راه براي اينكه مديري موفق براي فست فودي خودتان باشيد اين است كه توان لازم را براي ايجاد تقاضا در fastfood خودتان داشته باشيد. طيف زياد و تنوع مغازه هاي فست فودي و رستوران هايي كه غذاهاي آماده مختلفي را ارائه مي كنند، نشان دهنده آن است كه موفقيت در اين بازار اتفاقي نيست و البته در صورت موفقيت تداوم آن نيز، نياز به بازنگري و به روز بودن تمام جهات براي اداره يك رستوران را دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.