تاسيس رستوران سنتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

تاسيس رستوران سنتي

۱۵ بازديد

اجاق پلوپز سه شعله كوره دار

اجاق پلوپز سه شعله كوره دار همانگونه كه از نام آن پيداست سه عدد شعله دارد كه شعله مركزي آن به صورت كوره دار طراحي شده است. با استفاده از شعله هاي كوره دار، آب با سرعت بيشتري به جوش مي آيد و درنتيجه طبخ و پخت غذاها سريعتر انجام خواهد شد. اين اجاق قابليت اتصال به گاز شهري و كپسولي را دارد كه به انتخاب مشتريان تنظيم خواهد شد. هر يك از شعله ها به كمك دستگيره دسته كاردي قرمز رنگ تنظيم مي شوند.

براي بدنه و رويه اين اجاق از پروفيل هاي آهني سنگين استفاده مي شود كه استحكام لازم جهت پخت ديگ هاي ۱۰ و ۲۰ من را فراهم مي كند. به همين خاطر اين دستگاه جهت استفاده در رستوران و كيترينگ هاي بزرگ مناسب به نظر مي رسد.

براي بدنه و رويه اين اجاق از پروفيل هاي آهني سنگين استفاده مي شود كه استحكام لازم جهت پخت ديگ هاي ۱۰ و ۲۰ من را فراهم مي كند. به همين خاطر اين دستگاه جهت استفاده در رستوران و كيترينگ هاي بزرگ مناسب به نظر مي رسد.

فر ديزي پز ۱۰۰ تايي

فر ديزي پز ۱۰۰ تايي يك دستگاه پركاربرد در قهوه خانه ها، مراكز تهيه غذا و رستوران هاي سنتي به حساب مي آيد، اين دستگاه قابليت اتصال به گاز شهري يا كپسول را داشته كه انتخاب آن به درخواست مشتريان مي باشد.

اين دستگاه با طول ۱۳۰ سانتي متر ساخته شده و ظرفيت پخت ۱۰۰ عدد ديزي را به صورت همزمان دارد، فر ديزي پز داراي ۲ عدد درب ريلي بوده به طوري كه از سمت راست و چپ قابليت باز و بسته شدن دارد.

نكته ي قابل توجه در ساخت اين فر استفاده از عايق پشم شيشه در بدنه دستگاه و درب ها مي باشد كه اين امر سبب شده حرارت در داخل فر حفظ شده و از اتلاف گرما جلوگيري شود، علاوه بر اين با تعبيه ي دستگيره هاي مناسب بر روي درب امكان باز و بست آسان درب دستگاه براي آشپزان گرامي فراهم شده است.

در بدنه ي فر ديزي پز ۱۰۰ تايي از ورق استيل روكش دار استفاده شده كه توانسته دوام و كيفيت بالايي را در محصول ايجاد كند، براي انتقال حرارت مناسب جهت پخت ديزي ها نيز در كف اين دستگاه ۳ عدد چدني در نظر گرفته شده، همان طور كه مي دانيد چدن از گروه آلياژهاي آهني بوده و براي انتقال حرارت مناسب و يكنواخت جهت پخت ديزي ها بسيار مناسب مي باشد.

براي پايه هاي دستگاه نيز از كلاف هاي آهني با پوشش رنگ الكترواستاتيك مشكي رنگ استفاه شده است.

كمد استيل صنعتي

كمد استيل با طول ۱۲۰، عرض ۵۰ و ارتفاع ۱۸۰ سانتي متر و در ۵ طبقه توليد مي شود، به دليل اين كه كمد بتواند تحمل وزن و بار زيادي را داشته باشد طبقات آن از جنس ورق استيل ضخيم ساخته شده است همچنين فاصله ي طبقات كمد استيل از يكديگر ۴۰ سانتي متر مي باشد.

نماي كمد استيل صنعتي از ورق استيل روكش دار ساخته مي شود كه البته به سفارش و درخواست مشتري مي توان نما را از جنس ورق استيل نگير ۳۰۴ نيز توليد كرد، در اين كمد ۴ عدد درب وجود دارد كه به صورت لولايي باز و بسته مي شود.

معمولا در محيط هايي مانند درمانگاه و بيمارستان براي قرار دادن وسايل و تجهيزات اتاق عمل همانند انواع تيغ، دستكش، ماسك و لباس از اين كمد استفاده مي شود علاوه بر اين در رستوران ها و هتل ها نيز مي توان براي قرار دادن ظروف و لباس از اين كمد صنعتي استفاده كرد.

پايه هاي اين كمد بر طبق نظر مشتري از جنس استيل يا آهن ساخته مي شود، علاوه بر اين، كمد استيل صنعتي را مي توان در ۲ مدل چرخ دار يا ثابت توليد كرد كه انتخاب آن به عهده ي مشتري مي باشد، در مدل ثابت ۴ عدد كفشك مشكي رنگ در پايه ها قرار مي گيرد كه قابليت تنظيم ارتفاع نيز خواهد داشت و در مدل چرخ دار با قرار دادن چرخ در زير پايه ها مي توان كمد را به سهولت جابه جا كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.