تجهيزات پخت مرغ بريان رستوراني

تاسيس آشپزخانه صنعتي

تجهيزات پخت مرغ بريان رستوراني

۱۲ بازديد

ميز كار رستوراني استيل ۳ طبقه

اين ميز كار با طول ۱۵۰، عرض ۷۰ و ارتفاع ۸۵ سانتي متر ساخته مي شود، كه البته در پايه هاي آن از ۴ عدد كفشك مشكي رنگ استفاده شده كه در صورت لزوم مي توان ۲ تا ۵ سانتي متر ارتفاع را كم و زياد كرد.

ميزكار رستوراني استيل در ۳ طبقه ساخته شده است و طراحي آن به نحوي مي باشد كه قادر به تحمل وزن ۳۰۰ تا ۴۰۰ كيلوگرم مي باشد براي همين شما مي توانيد با خيال راحت تجهيزات سنگين آشپزخانه را هم بر روي آن قرار دهيد چرا كه اين ميز از مقاومت بسيار بالايي برخوردار است، علاوه بر اين كلاف هاي اين ميز از قوطي استيل ۴۰*۴۰ با ضخامت بالا ساخته شده است كه سبب مقاوم بودن ميز مي شود.

در ساخت اين ميز از يك ورق نئوپان و يك ورق گالوانيزه استفاده شده است و بعد بر روي آن شاسي كشي اصلي از جنس استيل روكش دار انجام مي شود استفاده از استيل علاوه بر مقاومت در برابر خوردگي و خش سبب مي شود تا نظافت و شست و شوي ميز براي شخص بسيار آسان باشد.

دستگاه مرغ بريان ۷ سيخ گيربكسي

اين دستگاه كه به صورت گازي قادر به تهيه ي ۲۸ تا ۳۰ عدد مرغ كامل در هر بار استفاده مي باشد با ابعادي به طول ۹۰ و عرض ۵۰ سانتي متر و ارتفاعي برابر با ۲ متر ساخته مي شود.

در ساخت اين محصول از ۱ عدد گيربكس تيپ ۸۵ استفاده شده است و موتور آن ¾ اسب بخار مي باشد، دستگاه مرغ بريان داراي ۷ عدد سيخ بوده و نكته ي مهم در ساخت محصول اين است كه تمامي ۷ سيخ موجود در اين دستگاه بدون دسته بوده و به نوعي طراحي شده است كه به صورت كامل در داخل غلاف مخصوص قرار گرفته و چفت مي شود.

علاوه بر چرخش مرغ هاي بريان كه از پشت شيشه ي نشكن به چشم مي آيد وجود چراغ هاي موجود در داخل دستگاه كه قابليت اتصال به برق شهري را دارد سبب ديده شدن بهتر در شب و افزايش توجه مشتريان خواهد شد.

در كف اين دستگاه از ورق استيل استفاده شده است و در هنگام پخت، روغن اضافي در داخل سيني مي ريزد، به دليل استفاده از ورق استيل روكش دار در ساخت اين دستگاه نظافت آن بسيار ساده بوده و مقاومت بالايي نيز خواهد داشت.

در زير دستگاه مرغ بريان ۴ عدد چرخ وجود دارد كه باعث جابه جايي ساده و آسان اين دستگاه خواهد شد، درب اين محصول به سادگي قابليت باز و بسته شدن را دارد.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سيخ

دستگاه جوجه گردان با ارتفاع ۱۸۵ سانتي متر ساخته شده و به گونه اي طراحي شده است كه بتوان ۴۸ عدد مرغ كامل را در آن با طعم عالي طبخ كرد، در اين دستگاه ۶ عدد شعله وجود دارد كه ۳ تاي آن به سمت ۶ سيخ رديف اول و ۳ شعله ي ديگر به طرف ۶ سيخ پشتي مي باشد تا با ايجاد حرارت يكنواخت و مساوي به تمامي سيخ ها مرغ ها به صورت كامل بريان و برشته شوند.

سيخ هاي اين دستگاه با دسته هاي چوبي ساخته شده اند به طوري كه دسته هاي آن به صورت نسوز بوده و باعث مي شود گرما و حرارت به دسته ها منتقل نشود.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سيخ داراي ۴ عدد ياتاق مي باشد كه در بالا و پايين قابل نصب است، وجود ۴ چرخ در زير اين دستگاه سبب شده تا بتوان به راحتي دستگاه را جابه جا كرد.

در دو طرف دستگاه جوجه گردان نماي شيشه اي از جنس نشكن و مقاوم در برابر حرارت و گرما قرار داده مي شود، استفاده از نماي شيشه اي سبب مي شود تا مرغ ها در معرض ديد مشتريان قرار بگيرند، اين محصول داراي ۲ عدد درب متحرك كشويي مي باشد.

در ساخت اين محصول از موتور با كيفيت استفاده شده است به طوري كه بتواند شفت اصلي دستگاه را بچرخاند علاوه بر اين، دستگاه قابليت اتصال به برق شهري را نيز دارا مي باشد.

نكته ي ديگر به كار گيري سيني چربي گير در قسمت پايين دستگاه از جنس ورق استيل مي باشد كه مانع از ريختن ضايعات بر روي زمين مي شود و علاوه بر اين مي توان در پايان روز سيني را تميز كرد.

وجود جايگاهي براي نصب لامپ، هالوژن يا پروژكتور نيز يكي ديگر از مزيت هاي اين دستگاه مي باشد، كه باعث روشنايي در داخل دستگاه و ايجاد توجه بيش تري خواهد شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.