انواع فر براي رستوران صنعتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

انواع فر براي رستوران صنعتي

۱۲ بازديد

فر ساندويچي سه كاره بندري

فر ساندويچي سه كاره بندري يكي از محصولات برند ابتكار استيل است كه علاوه بر كيفيت وكارايي بالا، طراحي و ظاهر زيبايي نيز دارد و از اين بابت بسيار مورد توجه قرار مي گيرد. سه طرف بيروني فر با شيشه پوشيده شده است و در قسمت سقف طراحي به صورت كلبه اي انجام شده و هود نيز در سقف قرار مي گيرد.

در داخل دستگاه يك عدد بن ماري استيل ½ جهت سرخ كردن سيب زميني، كتلت، سوسيس و غيره وجود دارد كه تمام مواد غذايي را يك دست و برشته آماده سرو مي كند. با استفاده از سنگ چدني روغني اين فر اغذيه انواع همبرگر در كمترين زمان ممكن آماده مي شوند. اگر ساندويچ هاي شما نياز به آماده كردن سس يا تفت دادن مواد مختلف دارد؛ نياز نيست از اجاق استفاده كنيد. يك شعله استاندارد نيز روي اين فر وجود دارد.

اين امكان وجود دارد كه بنا به درخواست مشتري در طبقه پايين دستگاه فر پيتزايي نصب شود.

كانتر صندوق فست فود

همان طور كه اشاره شده اين محصول از يك كانتر رف دار و يك ميز كشودار تشكيل شده است طول كانتر ۱۵۰ سانتي متر و طول ميز ۶۰ سانتي متر است، پس كانتر صندوق در كل طول ۲۱۰ متر را دارا مي باشد، به دليل زيباتر ديده شدن محصول، در جلوي اين كانتر شيشه اي طراحي شده است، جنس كانتر صندوق دار از استيل روكش دار بوده و داراي رف يا سيني استيل با عرض ۲۰ و طول ۱۵۰ سانتي متر نيز مي باشد. به دليل ايجاد استحكام در توليد اين محصول، رف موجود در كانتر توسط ۴ عدد پايه ي استيل به كانتر متصل شده است.

نكته ي مهم در طراحي و ساخت اين محصول كه سبب مي شود از ديگر كانترها متمايز شود ايجاد سوراخي با قطر ۱۵ سانتي متر بر روي ميز كانتر مي باشد كه مي توان با قرار دادن سطل زباله در زير اين سوراخ پسماند و باقي مانده ي غذاها را به داخل آن ريخت.

براي جلوگيري از افتادن وسايل به زمين در ساخت اين ميز لبه اي با اندازه ي ۱۰ سانتي متر را در نظر گرفته اند و محصول به صورت لبه دار ارائه مي شود.

ميز كنار كانتر كه براي سفارش گرفتن از مشتري و پرداخت صورت حساب مي باشد داراي يك كشو بوده كه به صورت ريلي باز و بست مي شود، اين ميز ابعادي به طول ۶۰، عرض ۶۵ و ارتفاع ۸۵ سانتي متر را دارد و از جنس ورق استيل روكش دار ساخته شده است كشوي اين ميز هم ابعادي برابر با ۵۰*۳۰ سانتي متر دارد و محل مناسبي براي قرار دادن پول مي باشد.

فر ساندويچي ۶ كاره بدون هود

اين فر با ابعادي به طول ۱۲۰، عرض ۸۰ و ارتفاع ۸۵ سانتي متر توسط گروه صنعتي ابتكار استيل طراحي و توليد مي شود، فر ساندويچي ۶ كاره به سرآشپز امكان تهيه ي چندين مدل غذا را مي دهد، اين فر براي سرخ كردن سوسيس، فلافل و سيب زميني، گريل كردن استيك و فيله ي مرغ و آماده سازي پيتزا مناسب مي باشد.

از جمله امكانات اين فر مي توان به يك عدد سيني چدني ليزري طرح apw اشاره كرد، ابعاد اين سيني ۴۰*۶۰ سانتي متر بوده و دور تا دور آن از ورق يك و ربع استفاده شده است تا در هنگام سرخ كردن استيك يا فيله ي مرغ روغن به اطراف نريزد و سرآشپز بتواند به راحتي سيني را تميز كند.

دو عدد بن ماري ½ در سمت راست گريل روغني قرار گرفته كه در زير آن شعله وجود دارد و مي توان براي سرخ كردن انواع مواد غذايي از جمله فلافل و سيب زميني از آن استفاده كرد. از ديگر امكانات اين فر ساندويچي مي توان به وجود يك عدد گريل ذغالي به ابعاد ۳۰ در ۳۳ سانتي متر اشاره كرد، اين گريل به نوعي طراحي شده است كه كناره هاي آن از استيل استفاده شده و سبب مي شود كه شكل زيبايي داشته باشد.

يك عدد شعله به ابعاد ۲۰*۲۰ نيز در بالاي فر براي پختن و داغ كردن تعبيه شده است تا در صورت نياز به شعله بتوان از آن استفاده كرد، علاوه بر اين يك فر پيتزا با قابليت پخت ۹ عدد بشقاب پيتزا به صورت همزمان در پايين اين فر قرار گرفته كه در داخل آن از سنگ آجر نسوز استفاده شده است.

براي سهولت در نظافت و شست و شو بعد از كار با اين فر يك عدد سيني چربي گير نيز تعبيه شده است، اين سيني از ريختن روغن و اضافات غذا جلوگيري خواهد كرد علاوه بر اين  آشپز بعد از انجام كار مي تواند به راحتي سيني را تميز كند. وجود يك لبه ي ۵ سانتي متري در سه طرف اين فر سبب شده است تا از افتادن وسايل و تجهيزات سرآشپز به زمين جلوگيري كند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.