تجهيزات جانبي آشپزخانه صنعتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

تجهيزات جانبي آشپزخانه صنعتي

۹ بازديد

ميز كار كبابي

اين ميز از ۳ طبقه تشكيل شده است كه جنس آن ورق استيل خش دار مي باشد، پايه هاي اين ميز نيز از جنس كلاف هاي استيل ۴۰*۴۰ بوده كه استحكام و مقاومت لازم را ايجاد مي كند.

از طبقات مختلف اين ميز مي توان براي قرار دادن دورچين ها، لوازم و ظروف يك بار مصرف استفاده كرد، طول اين ميز كار ۱۹۰ و عرض آن ۷۰ سانتي متر مي باشد، اين ميز از جنس استيل و كاملا بهداشتي توليد مي شود و براي محيط هايي كه بهداشت و نظافت در آن جا اهميت دارد بسيار مناسب مي باشد.

از طبقه ي اول اين ميز مي توان براي آماده سازي غذا يا كباب ها و قرار دادن دورچين و به طور كلي بسته بندي غذا استفاده كرد، و از طبقات دوم و سوم نيز براي قرار دادن تجهيزات ولوازم مورد نياز براي آماده سازي غذا استفاده مي شود.

ميز كار كبابي از يك طبقه به عنوان پيشخوان نيز تشكيل شده است كه عرض اين بخش ۲۵ سانتي متر و ارتفاع آن نيز ۳۰ سانتي متر مي باشد و براي ارائه ي غذاي آماده شده به مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين ميز كار به نوعي طراحي شده است كه در صورت نياز و درخواست مشتري به صورت چرخ دار توليد مي شود در غير اين صورت با دارا بودن كفشك هاي مشكي رنگ امكان تغيير ارتفاع ۲ تا ۳ سانتي متري را براي مشتريان فراهم مي كند.

نكته ي قابل توجه در ساخت اين ميز وجود لبه ي ۳ سانتي متري در طبقه ي اول مي باشد كه باعث مي شود به راحتي بتوان ميز را

به ديوار تكيه داد علاوه بر اين در هنگام قرار دادن لوازم و تجهيزات وجود اين لبه از افتادن احتمالي لوازم جلوگيري خواهد كرد.

دستگاه اسلايسر گوجه فرنگي دستي

طول دستگاه اسلايسر ۳۰، عرض آن ۱۷ و ارتفاعي برابر با ۱۵ سانتي متر دارد، اين محصول از ۱۰ عدد تيغه به ضخامت ۸ ميلي متر تشكيل شده است جنس اين تيغه ها از استيل بوده و در برابر رطوبت مقاومت بالايي دارد، كاركرد اين محصول به صورت دستي بوده و در هر بار مي تواند گوجه را به ۱۰ قسمت مساوي به صورت ورقه اي تقسيم كند.

وزن اين دستگاه در حدود ۷ كيلوگرم است، اين دستگاه ۱ عدد دستگيره ي استيل دارد كه مي توان با نگه داشتن آن در حين جلو و عقب كردن اسلايسر براي برش زدن از حركت و تكان خوردن دستگاه جلوگيري كرد.

اين محصول براي محيط هايي مانند فست فودها، هتل ها، ساندويچي ها، رستوران ها، تالار و آشپزخانه هاي صنعتي قابل استفاده مي باشد.

ميز برنج پاك كني

با استفاده از ميز برنج پاك كني تمام استيل دو كارگر همزمان مي توانند مواد اوليه غذاها از جمله برنج، حبوبات يا حتي مرغ و ماهي و گوشت را پاك كنند و ضايعات آن را به ساده ترين شكل ممكن داخل سطل زباله بريزند. در دو طرف اين ميز دو عدد حفره وجود دارد كه عمل تخليه دور ريز مواد غذايي از طريق اين قسمت انجام مي شود. البته در بخش مركز نيز يك حفره مستطيلي شكل ديگر نيز وجود دارد كه براي همين منظور در نظر گرفته شده است.

با توجه به اينكه تمامي قسمت هاي ميز از جنس استيل ضد زنگ ساخته مي شود؛ شستشو آن به آساني انجام مي شود و كاملا بهداشتي است. در نتيجه با تهيه اين محصول مجموعه شما مورد تاييد وزارت بهداشت و بازرسين اصناف قرار خواهد گرفت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.