انواع مختلف باربيكيو

تاسيس آشپزخانه صنعتي

انواع مختلف باربيكيو

۱۲ بازديد

باربيكيو ذغالي ۹۰ سانتي كابينت دار

اولين ويژگي مهم در طراحي و ساخت اين محصول وجود كابينت به همراه ۲ عدد درب لولايي مي باشد، وجود ۲ دستگيره سبب مي شود كه به سهولت بتوان درب ها را باز و بسته كرد، از اين كابينت علاوه بر اين كه مي توان براي قرار دادن لوازم و تجهيزات اضافي بهره برد مي توان براي جاي دادن كپسول پرسي يا ديگر كپسول ها نيز استفاده كرد.

در قسمت جلوي باربيكيو براي افزايش دوام و همچنين زيبايي از چوب استفاده شده است، از اين باربيكيو مي توان در باغ، ويلا، آلاچيق، بالكن منازل، كبابي ها و كافي شاپ ها استفاده كرد، ۲ عدد شير گاز صنعتي استاندارد با ضمانت در جلوي اين باربيكيو قرار گرفته است و امكان افزايش و كاهش حرارت را فراهم مي كند.

طول اين باربيكيو ۹۰، عرض پشت در پشت آن ۴۰ سانتي متر مي باشد و به دليل وجود پايه هاي چرخ دار جابه جايي آن و همچنين نظافت زير دستگاه بسيار ساده خواهد بود، وجود يك عدد ميز چوبي به ابعاد ۴۰*۳۰ سانتي متر در سمت راست يا چپ باربيكيو كه انتخاب جهت آن به دلخواه مشتري مي باشد و مناسب براي قرار دادن انواع تجهيزات و لوازم است تمامي امكانات اين وسيله را كامل كرده است.

براي استفاده از باربيكيو به صورت ذغالي مي توان يك عدد سيني ذغال را كه به همراه محصول به مشتري عرضه مي شود بر روي باربيكيو قرار داده و كباب هاي ذغالي آماده كرد. وجود ۲ عدد هواكش بر روي درب دستگاه نيز باعث مي شود تا با بستن درب بتوان سبزيجات و مواد غذايي را دودي كرد.

درب باربيكيو ۹۰ سانتي، داراي دستگيره بوده براي همين باز و بست آن بسيار ساده مي باشد علاوه بر اين  يك عدد شلف با آبكاري كروم با باز كردن درب دستگاه بر روي باربيكيو قرار مي گيرد كه براي گرم نگه داشتن و گريل كردن سبزيجات، ماهي، گوشت و مرغ بسيار مناسب مي باشد.

مقاومت كباب پز در برابر رطوبت به دليل استفاده از رنگ كوره اي الكترواستاتيك براي بدنه ي دستگاه بسيار افزايش يافته است، همچنين سيني چربي گير موجود بر روي اين دستگاه باعث مي شود تا روغن اضافي و چربي بر روي سيني ريخته و بعد از انجام كار بتوان به سادگي آن را تميز كرد.

باربيكيو روميزي دو كاره ۱۱۰ سانتي

اين وسيله براي محيط هاي مختلف از جمله بالكن، ويلا، باغ و به طور كلي مصارف خانگي بسيار مناسب مي باشد، در ساخت اين باربيكيو از ۱۲ عدد شعله چدني استفاده شده است تا حرارت به صورت كاملا يكنواخت به مواد غذايي براي كباب شدن برسد، جنس اين وسيله از ورق استيل روكش دار و كلاف آهن مي باشد كه با رنگ كوره اي الكترواستاتيك پوشانده شده تا در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالايي داشته باشد.

طول اين باربيكو ۱۱۰ و عرض آن ۴۸ سانتي متر مي باشد و ارتفاع آن از روي وسيله تا آستانه ي زمين برابر با ۳۵ سانتي متر است. وجود يك درب استيل بر روي اين كباب پز سبب مي شود تا در مواقعي كه به اين دستگاه نياز نداريد با بستن درب مانع از كثيف شدن و ورود گرد و غبار به داخل باربيكيو شويد.

نكته ي مهم و قابل توجه در توليد اين محصول كه آن را از ديگر محصولات متمايز مي كند قرار داشتن ۱ عدد اجاق پلوپز در كنار كباب پز مي باشد كه براي پخت و پز در كنار كبابي كردن بسيار كارآمد خواهد بود.

اين محصول به صورت روميزي ساخته شده است اما در صورت سفارش مشتريان امكان تغيير آن به صورت پايه دار نيز فراهم مي باشد، باربيكيو روميزي دو كاره قابليت اتصال به گاز شهري و كپسول را نيز دارد و انتخاب آن هم به نظر مشتريان بستگي دارد. علاوه بر اين وجود ۱ عدد سيني چربي گير گالوانيزه سبب مي شود كه چربي غذاها بر روي زمين نريزد و نظافت و شست و شوي كباب پز را آسان مي كند.

باربيكيو ذغالي ۵۰ سانتي كابينت دار

اين محصول طولي برابر با ۵۰ سانتي متر دارد عرض پشت در پشت اين كباب پز ۴۰ سانتي متر بوده و ارتفاع آن نيز ۹۰ سانتي متر مي باشد كه البته به دلخواه مشتري قابل تغيير مي باشد، همان طور كه از نام اين كباب پز مشخص است مي توان از آن به صورت گازي و يا ذغالي استفاده كرد در صورت اتصال به گاز مي توان آن را به گاز شهري يا كپسول متصل كرد كه در هنگام سفارش محصول، انتخاب آن به عهده ي مشتري مي باشد، در صورتي كه تمايل به طبخ كباب بر روي ذغال داريد مي توانيد توسط سيني گالوانيزه كه در هنگام خريداري محصول به شما ارائه مي شود و قرار دادن ذغال بر روي سيني، كباب هاي ذغالي خوشمزه آماده كنيد.

اين كباب پز معمولا از سوي مشتريان به رنگ مشكي درخواست مي شود اما در صورتي كه تمايل به خريداري اين محصول در رنگ هاي ديگري داريد مي توانيد در هنگام سفارش ذكر كنيد، اين امكان وجود دارد كه اين محصول در رنگ هاي مختلف توليد و عرضه شود.

باربيكيو ذغالي ۵۰ سانتي داراي درب نيز مي باشد در زماني كه درب دستگاه باز مي شود يك عدد توري شلف روي دستگاه باز شده و به شما امكان گريل كردن و دودي كردن انواع صيفي جات (سيب زميني، كدو، هويج، پياز، بادمجان، قارچ، فلفل دلمه اي) و استيك، فيله ي مرغ و ماهي را خواهد داد، حتي از اين توري مي توان براي گرم نگه داشتن مواد غذايي نيز استفاده كرد. بر روي درب دستگاه هواكشي قرار گرفته است تا در هنگام بستن درب براي دودي كردن انواع مواد غذايي با باز كردن آن بتوان خوراكي هاي مختلف را به طور كامل دودي كرد.

در قسمت پايين اين كباب پز يك عدد كابينت يا كمد طراحي شده است كه به سفارش مشتري امكان قرار گيري كپسول گاز پرسي يا هر نوع كپسول ديگري را دارا مي باشد، درب هاي اين كابينت به ديواره و كلاف كباب پز متصل شده است و استحكام كافي را دارد درب هاي كباب پز به صورت لولايي باز و بست مي شود. علاوه بر اين يك عدد سيني چربي گير نيز در زير اين كباب پز تعبيه شده است تا در صورت ريختن روغن و اضافات غذا بتوان به راحتي آن را تميز كرد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.