خريد وسايل براي راه اندازي فست فودي

۱۰ بازديد

ديگ بخار پز ذرت مكزيكي

ديگ بخار پز ذرت مكزيكي ابتكار استيل با استفاده از بخار آب ذرت ها را هميشه تازه و گرم نگه مي دارد. حرارت اين ديگ توسط انرژي برق يا گاز تامين مي شود. در صورت اتصال دستگاه به برق المنت زير ديگ گرم مي شود و انرژي گاز نيز موجب روشن شدن شعله مخفي ديگ خواهد شد.

ميزان آب دستگاه هميشه بايد در ميزان مشخصي نگهداري شود. به همين خاطر نشانگر ميزان آب، به شما اطلاع مي دهد كه چه زماني بايد از آب بيشتري در دستگاه استفاده كنيد.

دستگاه همبرگر زن فشاري

اين دستگاه كه توسط گروه صنعتي ابتكار استيل توليد مي شود در ۲ سايز مختلف با قطرهاي ۱۳ سانتي متر و ۱۵ سانتي متر عرضه شده و جنس هر ۲ مدل از آلومينيوم با كيفيت و جنس صفحه ي رويي دستگاه كه وظيفه ي وارد كردن فشار فنري به همبرگر را دارد از استيل با كيفيت مي باشد.

دستگاه همبرگر زن فشاري با استفاده از رنگ كوره اي الكترواستاتيك و در رنگ سفيد صدفي توليد مي شود البته با توجه به درخواست مشتريان امكان تغيير رنگ اين دستگاه نيز وجود  دارد،  بر روي اين وسيله يك دستگيره به رنگ مشكي تعبيه شده است روش كار دستگاه همبرگر زن به گونه اي است كه شما بايد يك عدد پلاستيك بر روي دستگاه پهن كنيد و بعد از قرار دادن گوشت و مواد اوليه همبرگر يك پلاستيك ديگر بر روي گوشت قرار دهيد بعد از آن توسط دستگيره ي مشكي رنگ و به صورت فنري بر روي دستگاه فشار وارد كرده تا همبرگرها به شكل يكدست و قالبي تهيه شوند.

وزن دستگاه همبرگر زن فشاري با قطر ۱۵ سانتي متر در حدود ۱ كيلو و ۱۰۰ گرم بوده و وزن مدل ۱۳ سانتي متري ۷۵۰ گرم مي باشد. از اين دستگاه مي توان در فست فودي ها، ساندويچي ها، كافي شاپ ها و حتي براي مصارف خانگي نيز استفاده كرد.

صفحه چدني گريل ذغالي قطر ۶۰

اين صفحه از جنس چدن آلياژ آهني ساخته شده است استفاده از چدن در ساخت اين محصول سبب افزايش استحكام آن در برابر حرارت و گرما خواهد شد، صفحه ي چدني گريل با قطر ۶۰ سانتي متر ساخته شده و مي توان از آن براي كباب كردن و گريل كردن انواع سبزيجات از قبيل كدو، بادمجان و سيب زميني و انواع گوشت، مرغ و ماهي استفاده كرد.

اين محصول را مي توان بر روي انواع منقل، كباب پز، شعله و باربيكيو استفاده كرد، شيارهاي موجود بر روي اين صفحه سبب مي شود تا حرارت و گرما به خوبي و به صورت كاملا يكنواخت به مواد خوراكي منتقل شده و غذاها به صورت كامل پخته، كبابي و گريل شوند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.