افتتاح رستوران كبابي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

افتتاح رستوران كبابي

۱۳ بازديد

تجهيزات سرو غذا

براي خريد تجهيزات سرو غذا موارد بسيار زيادي وجود دارد كه بايد به آن توجه كنيد اما از جمله مهمترين آنها ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

تجهيزاتي متناسب با غذاهاي سرو شده تهيه شود.

تجهيزاتي باكيفيت و البته با قيمت مناسب خريداري شود.

استفاده از ظروف استيل علاوه بر كيفيت خوب آن ميتواند غذا را در مدت زمان طولاني تري گرم نگه دارد.

در حين خريد محصول، محيط غذاخوري را در نظر داشته باشيد.

دستگاه كباب زن برقي

اين دستگاه به شما كمك مي كند تا در دورهمي هاي خود بتوانيد همانند آشپزان حرفه اي گوشت را به سيخ كشيده و آماده ي پخت كنيد، دستگاه كباب زن برقي از آلومينيوم با كيفيت ساخته شده است اين دستگاه با ارتفاع ۳۸ و عرض ۱۵ سانتي متر و در رنگ هاي مختلف قرمز، سفيد و مشكي قابل توليد مي باشد، با توجه به سرعت آشپز مي توان در مدت زمان اندكي تعداد بالايي گوشت را به سيخ كشيد.

اين دستگاه وزن بسيار كمي دارد و كار با آن بسيار ساده مي باشد، المنت موجود در اين وسيله به شما كمك مي كند كه گوشت در داخل دستگاه نرم شده و راحت تر به سيخ بچسبد، براي كار با اين وسيله كافي است دستگاه را به برق متصل كرده تا قالب گير كباب داغ شود بعد از آن با قرار دادن گوشت و سيخ كباب توسط پدال تعبيه شده بر روي دستگاه و با وارد كردن فشار بر روي پدال مي توانيد گوشت را سيخ بزنيد.

نكته ي قابل توجه در توليد اين دستگاه وجود هاشورهايي است كه توسط اين دستگاه بر روي كباب ايجاد شده و به كمك آن مي توان كباب كوبيده ي سنتي درست كرد.

دستگاه سيخ گير كباب آبي

اين دستگاه كاربردي از جنس آلومينيوم ريخته گري شده ساخته شده است و به دليل ابعاد مناسب مي توان به آساني آن را حمل كرد، از اين وسيله در منازل، باغ، ويلا و كبابي ها استفاده مي شود در زير دستگاه سيخ گير كباب آبي قسمتي با عنوان مخزن طراحي شده است كه با ريختن آب گرم يا ولرم در داخل آن مي توان شرايطي را ايجاد كرد كه گوشت كباب ساده تر به سيخ بچسبد.

گوشت توسط سوراخ موجود بر روي دستگاه به داخل ريخته شده و سپس توسط پدال و به صورت دستي با وارد كردن فشار، گوشت به سيخي كه از قبل در داخل دستگاه كباب زن قرار گرفته است مي چسبد.

در درون اين دستگاه و قسمت بالاي آن حفره اي وجود دارد كه از آن بخش مي توان آب گرم يا ولرم را در زير دستگاه و داخل مخزن ريخت علاوه بر اين وجود يك قلاف مشكي رنگ در دستگاه كباب زن آبي به شما كمك مي كند كه با فشردن آن مانع از بيرون ريختن آب شويد.

توليد اين دستگاه در رنگ هاي مختلف قرمز، سفيد صدفي، صورتي و مشكي صورت مي گيرد و مشتريان مي توانند با توجه به سليقه ي خود رنگ دلخواه را خريداري كنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.