تجهيزات مورد نياز براي رستوران كبابي

۱۴ بازديد

تجهيزات آماده سازي

بصورت كلي تجهيزات آماده سازي فست فود و رستوران با هم متفاوت مي باشند . اين نكته از اين نظر مهم است كه بدانيد نوع منو و غذايي كه در رستوران و يا فست فود سرو مي شود در تعيين و آماده كردن و يا خريد تجهيزات آماده سازي اهميت زيادي دارد. افرادي كه تازه وارد دنياي آشپزخانه مي شوند معمولا از مشاورين خبره براي تهيه تجهيزات آمـاده سـازي خود استفاده مي كنند هر چند بعضا به مرور زمان نياز خود را به تجهيزات آماده سـازي مرتفع مي كنند.

هر آنچه كه هست بخش آماده سازي مواد اوليه براي داشتن يك غذاي دلچسب در رستوران و فست فود را نمي توان ناديده گرفت و اين مهم تنها در سايه آماده سازي، تجهيزات آماده سـازي به حرفه اي ترين شكل ممكن محقق خواهد شد.

كته پز صنعتي ۱۴ شعله

اين اجاق كته پز همان طور كه از نامش مشخص است از ۱۴ شعله در دو رديف ۷ تايي تشكيل شده است، طول اين اجاق ۱۵۰ و عرض آن ۷۰ سانتي متر مي باشد، در ساخت اين اجاق كته پز از ۱۴ عدد شير گاز صنعتي استاندارد به صورت مجزا استفاده شده است تا بتوان در صورت نياز حرارت هر يك از شعله ها را به صورت مجزا كم و يا زياد كرد.

در نماي اين محصول از ورق استيل روكش دار استفاده شده است تا در پايان روز كاري به سهولت بتوانيد به نظافت اجاق بپردازيد و كلاف اين اجاق نيز از جنس آهن مي باشد.

بر روي شعله هاي اجاق رويه ي چدني به ابعاد ۲۰*۲۰ قرار گرفته است و شما مي توانيد رويه ي هر شعله را به دلخواه خود برداريد. نكته ي مهم و قابل توجه در ساخت كته پز صنعتي ۱۴ شعله استفاده ي همزمان از تمامي شعله ها بدون افت فشار گاز مي باشد در اين صورت مي توانيد به راحتي تمامي ۱۴ شعله را جهت پخت روشن كرده و مواد غذايي بر روي هر شعله با حرارت مناسب كاملا پخته شود.

علاوه بر اين اجاق كته پز قابليت اتصال به گاز شهري يا كپسول را دارا مي باشد كه انتخاب آن به سليقه و نياز مشتريان بستگي دارد.

كباب پز ايستاده گازي ۸۰ سانت دهنه ۴۰

كباب به عنوان يكي از محبوب ترين غذاها در بين ما ايرانيان است كه پخت يكنواخت آن باعث خوشمزه تر شدن اين غذاي پرطرفدار مي شود، داشتن وسيله اي مناسب براي پخت اين غذا توسط خود افراد مي تواند بسيار لذت بخش باشد، اين محصول از ۱۲ عدد چدني سنگين با طول ۳۸٫۵ سانتي متر تشكيل شده است كه اين چدني ها به پخش حرارت يكنواخت و پخته شدن بهتر كباب ها كمك خواهد كرد.

اين كباب پز، گازي بوده و قابليت اتصال به گاز شهري و كپسول را به درخواست مشتري دارد، دهنه ي اين كباب پز ۴۰ سانتي متر مي باشد و فضاي مناسبي را براي قرار گرفتن سيخ هاي كباب و جوجه فراهم مي آورد.

در ساخت اين محصول از كلاف هاي آهن سنگين استفاده شده است، وجود رنگ كوره اي الكترواستاتيك در اين كباپز سبب مي شود كه در برابر رطوبت و حرارت مقاومت بالايي داشته باشد.

وجود يك سيني گالوانيزه چربي گير نيز كمك مي كند تا چربي و روغن غذا بر روي زمين نريزد و بعد از استفاده به راحتي بتوان آن را شست معمولاً در داخل اين سيني را پر از آب كرده تا بعد از استفاده بتوان به راحتي روغن و چربي ها را پاك كرد.

نكته ي مهم و قابل توجه در ساخت اين كباب پز استفاده از يك هود استيل بر روي اين محصول مي باشد كه به شكل مخروطي  بوده و به راحتي دود و بوي غذا را به درون لوله مي كشد. اين كباب پز از ورق استيل روكش دار ۴۳۰ ساخته شده است كه استفاده از استيل در اين كباب پز سبب سهولت در نظافت آن نيز مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.