راه اندازي كافي شاپ

تاسيس آشپزخانه صنعتي

راه اندازي كافي شاپ

۱۱ بازديد

تجهيزات كافي شاپ

يكي از اولين سوالاتي كه اغلب افراد هنگام شروع راه اندازي يك كافي شاپ دارند اين است كه از بين طيف گسترده تجهيزات كافي شاپ موجود در بازار داشتن كدام موارد الزامي است و از آن جايي كه اغلب لوازم كافي شاپ قيمت نسبتا بالايي هم دارند دقت در انتخاب موارد كليدي بسيار مهم است. در اين قسمت ليست برخي از اين موارد را خدمت شما معرفي ميكنيم:

تهيه دستگاه اسپرسو با كيفيت، از مهمترين و اولين محصولاتي است كه بايد در حين تجهيز كافي شاپ خريداري شود.

يخچال و فريزري كه از ظرفيت مناسبي برخوردار باشد تا بتواند از پس ميزان سفارش روزانه برآيد.

بلندر صنعتي از جمله ديگر وسايل مورد نياز است كه خصوصا در فصول گرم طرفداران بسيار زيادي است.

فر، تستر و وسايل پخت و پز، كه براي آن دسته از كافي شاپ هايي كه منو صبحانه و البته ساندويچ را براي مشتريان خود در نظر گرفته اند از جمله ضروري ترين ابزارهايي است كه بايد تهيه شود.

قفسه بندي، كه براي نگهداري و البته نظر بخشيدن به ظروف خصوصا در ساعات شلوغي كافي شاپ بسيار كارآيي خواهد داشت.

ميز و صندلي و دكور كه بايد متناسب با محيط كافي شاپ تهيه شود. هر چقدر اين مسئله جذابيت بيشتري داشته باشد مسلما مشتريان بيشتري به سمت كافي شاپ سرازير مي شوند.

دستگاه پوز

سينك بزرگ و يا يك ماشين ظرفشويي متناسب

ميز كار راحت و كاربردي

دستگاه شكلات آب كن صنعتي

از اين دستگاه شكلات آب كن صنعتي يا هات چاكلت در كافي شاپ ها و رستوران هاي بزرگ استفاده مي شود. با كمك المنت ۱۵۰۰ واتي داخل دستگاه آب موجود در دستگاه گرم مي شود و اين گرما موجب ذوب شدن شكلات هاي موجود در ظروف بن ماري مي شود. در داخل اين دستگاه مي توانيد ظروف بن ماري استيل در ابعاد مختلف قرار دهيد.

درجه حرارت شكلات داغ كن بين بين ۳۰ الي ۱۲۰ درجه قابل تنظيم است و زماني كه آب به درجه حرارت مشخص برسد، چراغ سيگنال به رنگ سبز درمي‌آيد و دستگاه خاموش مي شود. بخش هاي داخلي دستگاه در معرض بخار و رطوبت آب قرار دارند به همين خاطر جهت جلوگيري از زنگ زدگي از بهترين جنس استيل براي بخش داخلي آن استفاده مي شود.

آبميوه گيري دستي

از اين دستگاه براي تهيه ي آب انار ، آب پرتقال و به طور كلي آب مركبات به صورت تازه و سريع استفاده مي شود، دستگاه آبميوه گيري دستي با قطر ۲۵ سانتي متر و قطر دهنه ي ۱۸ سانتي متر و در وزن ۷ كيلوگرم و با ارتفاع ۵۰ سانتي متر توليد شده و امكان انتخاب رنگ آن را بر عهده ي مشتري قرار داده است تا بتواند اين دستگاه را به رنگ هاي سفيد صدفي، زرد، قرمز، نارنجي و مشكي سفارش دهد.

طريقه ي كار با دستگاه آبميوه گيري دستي بسيار ساده مي باشد به گونه اي كه مي توان انار يا پرتقال را از وسط نصف كرده و بر روي قسمت استيل قرار داده و سپس با استفاده از پدال يا دستگيره ي موجود بر روي دستگاه به راحتي آبگيري را انجام دهيد.

جنس بدنه ي اصلي دستگاه آب مركبات گيري از آلومينيوم مرغوب بوده و جنس تيغه و زيره ي آن از استيل ضد زنگ مي باشد كه در برابر رطوبت مقاوم است، از اين دستگاه پر كاربرد مي توان در كافي شاپ ها، آبميوه فروشي ها، بستني فروشي ها و حتي براي منازل نيز استفاده كرد.

منبع: ابتكار استيل

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.