تجهيزات اساسي براي راه اندازي رستوران فست فودي

۱۱ بازديد

تجهيزات فست فود

اما حسن اساسي راه اندازي يك فست فودي اين است كه با انواع سرمايه گذاري ها و بودجه ها هم مي توان به آن فكر كرد. با هزينه مختصر مي توان كار را شروع كرد و كم كم آن را توسعه داد. رستوران فست فود يا فست فود سيار هر دو نهايتاً به خط توليدي نياز دارند كه اين خطوط مكمل همديگر هستند. منظور اينكه حتي اگر يك خط فست فود بسيار كوچك با يك فر و چند تجهيز ساده راه اندازي كنيد بعداً همين تجهيزات در بزرگترين خط توليد فست فود هم به كار شما و در كنار ساير تجهيزات خواهند آمد.

فر ساندويچ شش كاره

فر ساندويچ شش كاره نه تنها در عرصه پيتزا مؤثر حاضر مي شود بلكه سيب زميني، فلافل، همبرگر، هات داگ ، انواع سوسيس و… را نيز با دقتي فراتر طبخ خواهد نمود، اما وجود بشقاب هايي اختصاصي براي پخت پيتزا آن را بدين نام معروف نموده است، از اين پس فرقي نمي كند شما در ايران زندگي كنيد يا نه زيرا در كنار چنين فرهايي مي توانيد با ميل انواع مختلف پيتزاهاي كشورهاي ديگر براي دقايقي چند خود را در آنجا احساس نموده و با فرهنگ آنها لحظاتي را سر نماييد، در ادامه با انواع پيتزاهايي كه در جهان كام مردم دنيا را همراه با خود به طعم هاي لذيذ و به يادماندني مهمان مي كند همراهمان باشيد.

دستگاه خلال كن پدالي

اين دستگاه در وزن ۲۱ كيلوگرم و در ابعادي با طول ۷۰ سانتي متر، عرض ۴۰ سانتي متر و ارتفاع ۱۱۰ سانتي متر ساخته شده است، جنس دستگاه خلال كن از آلومينيوم ريخته گري شده بوده و كلاف آن نيز از جنس آهن مي باشد.

در اين دستگاه از تيغه هايي استفاده شده است كه از جنس استيل ضد زنگ و قابل تعويض مي باشد، علاوه بر اين ابعاد تيغه هاي دستگاه به درخواست مشتري قابل تغيير مي باشد به همراه دستگاه ۲ عدد تيغه ي يدكي نيز به مشتريان ارائه مي شود.

روش كار با دستگاه خلال كن پدالي به گونه اي است كه كافي است توسط پا بر روي پدال دستگاه فشار وارد آوريد در اين صورت خلال هاي آماده شده توسط قيف استيل كه در قسمت جلوي دستگاه قرار گرفته است به داخل سطل ريخته خواهد شد.

در ساخت دستگاه خلال كن پدالي از رنگ الكترواستاتيك استفاده شده است و در رنگ هاي مختلف سفيد صدفي، مشكي و قرمز قابل عرضه به مشتريان مي باشد البته انتخاب رنگ نيز بر عهده ي خود مشتري مي باشد، وجود ۴ پايه به رنگ مشكي نيز در زير دستگاه به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد ارتفاع را از ۲ تا ۵ سانتي متر تغيير دهيد، نكته ي قابل توجه در ساخت اين دستگاه اين است كه نظافت و شست و شوي آن بعد از هر بار كاركرد بسيار ساده مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.