راه اندازي مغازه مرغ سوخاري

تاسيس آشپزخانه صنعتي

راه اندازي مغازه مرغ سوخاري

۳۸ بازديد

در زير ديسپلي فست فودي متوسط دو عدد سيني استيل قرار مي گيرد و در داخل آن يك سبد با روكش كروم وجود دارد كه سبب ايجاد سه طبقه مجزا در داخل ديسپلي شده است. ابعاد هر طبقه با ديگري متفاوت است و طبقه آخر اين سبد، ابعاد كوچك تري نسبت به بقيه دارد. يكي از مهم ترين موضوع در مورد ديسپلي گرم نگه داشتن مواد غذايي است. ساندويچ هاي مختلف، اسنك ها و مرغ هاي سوخاري پس از طبخ بايد در محيطي مناسب و بهداشتي، تا زمان سرو مشتري نگهداري شوند.

در اين نوع از ديسپلي از المنت هاي قابل تنظيم استفاده مي شود. قابل تنظيم بودن المنت اين امكان را به اپراتور مي دهد كه ميزان دماي داخل ديسپلي را بسته به شرايط موجود تنظيم كند. گرماي توليد شده در داخل دستگاه كاملا محفوظ باقي مي ماند. به اين خاطر كه بدنه به شكل عايق طراحي مي شود. با وجود شيشه هاي سكوريت بدنه نسبت به ضربه نيز مقاومت بالايي از خود نشان خواهد داد. ضمن اينكه استفاده از رنگ كوره اي الكترواستاتيك نيز زيبايي خاصي به دسپلي مي دهد.

دستگاه اسنك ساز صنعتي ۸ تايي

دستگاه اسنك ساز صنعتي ۸ تايي مثلثي دستگاهي است كه در خانه و كافي شاپ ها با آن قادر به تهيه اسنك ها برشته و خوشمزه در كمترين زمان ممكن هستيد. در قسمت بالا و پايين داخل اين دستگاه، از روكش هاي تفلوني ضخيم با قالب اسنكي مثلثي استفاده شده است. علت استفاده از تفلون براي اين روكش ها موجب مي شود كه اين قالب ها به پنير و مواد غذايي داخل دستگاه نچسبند.

فشار حاصل از درب به همراه گرماي مناسب موجب پرس شدن ساندويچ خواهد شد اما دماي آن نبايد خيلي كم يا خيلي شديد باشد. در دماي پايين امكان دارد كه نان ها به خوبي به يكديگر متصل نشوند و در دماي خيلي زياد نيز ممكن است كه ساندويچ بسوزد.

طراحي يك ولوم يا نشانه گر مدرج دما روي اين اسنك ساز، امكان تنظيم درجه حرارت را فراهم مي كند. در مواقعي كه دستگاه داغ مي شود نيز باز و بسته كردن آن به سهولت انجام مي شود. به اين خاطر كه دستگيره ۲۳٫۵ سانتي آن، با بدنه فاصله دارد و حرارت كمتري را به خود جذب مي كند.

ديسپلي مرغ سوخاري تك سيني

در داخل اين مدل از ديسپلي مرغ سوخاري تك سيني امكان قرارگيري يك عدد سيني استيل وجود دارد. از اين دستگاه در فست فودي ها جهت نگهداري از مرغ سوخاري، سيب زميني سرخ كرده، پيراشكي و ساير خوراكي هاي گرم استفاده مي شود. حرارت المنت زير ديسپلي قابل تنظيم است.

در مواقعي كه حرارت داخل دستگاه زياد است؛ امكان آسيب به سيم كشي وجود دارد. به همين خاطر سيم كشي ديسپلي به صورت روكش دار ساخته مي شود.

در مواقعي كه حرارت داخل دستگاه زياد است؛ امكان آسيب به سيم كشي وجود دارد. به همين خاطر سيم كشي ديسپلي به صورت روكش دار ساخته مي شود.

منبع: ابتكار استيل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.