تجهيزات فني رستوران صنعتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

تجهيزات فني رستوران صنعتي

۱۱ بازديد

شبكه آبرو استيل

در آشپزخانه هاي صنعتي بزرگ هر روز سرآشپز و پرسنل جهت طبخ غذاهاي موجود در منو و شستشوي ظروف مربوط به آن از آب زيادي استفاده مي كنند. جهت سهولت در تخليه اين مايعات در كف آشپزخانه ها جوب آب تعبيه مي شود. روي اين فضاها بايد شبكه هاي آبرو نصب شود. روي اين شبكه ها پروفيل هاي استيل با فاصله دو سانتي متري از يكديگر نصب شده اند. اين سبك از طراحي موجب مي شود كه مايعات به خوبي تخليه و به سمت شبكه فاضلاب هدايت شوند.

اتصالات اين شبكه با جوش آرگان انجام شده است و براي كنارهاي آن نيز از نبشي هاي مستحكم استيل استفاده مي شود. به همين جهت بسيار قابل اطمينان خواهد بود. تمامي قسمت هاي اين شبكه از استيل ضد زنگ ساخته شده است كه در برابر رطوبت مقاومت بالايي دارد.

دستگاه گردو شكن برقي

دستگاه گردو شكن با ابعادي به طول ۸۰ و عرض ۶۰ سانتي متر و با ارتفاع ۱ و نيم متر ظرفيت شكستن ۲۲۰ كيلوگرم گردو و بادام را در مدت زمان يك ساعت دارا مي باشد، جنس اين دستگاه از كلاف آهن بوده و به دليل چرخ دار بودن پايه ها، جابه جايي آن نيز ساده مي باشد علاوه بر اين در اين دستگاه ۲ چرخ به صورت ترمز دار تعبيه شده است كه در هنگام قرار گيري در محل مشخص با استفاده از ترمزها مانع از لغزش و حركت آن مي شود.

اين محصول قابليت اتصال به برق شهري يا برق سه فاز را به درخواست و مطابق با نظر مشتري دارد، وجود موتور ۱ اسب بخار گيربكس دار با دور ۱۴۰۰ سبب شده است كه اين دستگاه بتواند با سرعت بالا حجم زيادي گردو و بادام را مغز كند.

بدنه ي اين دستگاه از رنگ كوره اي الكترواستاتيك پوشيده شده است كه همين امر علاوه بر اين كه بدنه را در مقابل پوسيدگي و رطوبت مقاوم نگه مي دارد سبب سهولت در نظافت آن نيز خواهد شد.

در سمت چپ اين دستگاه ۲ عدد كليد فشنگي يا فيوز براي خاموش و روشن كردن دستگاه تعبيه شده است، با استفاده از اين دستگاه كه داراي سورتر يا جدا كننده مي باشد مي توانيد تفاله يا چوب گردو و بادام را به راحتي جدا كنيد، نكته ي قابل توجه در اين دستگاه تواناي مغز كردن گردو و بادام در اندازه هاي مختلف مي باشد به طوري كه با كمك پيچ تنظيم اين دستگاه بادام هاي بزرگ را با توجه به قطر آن ها رد كرده و بعد از گذشت ۳۰ ثانيه شروع به مغز كردن بادام يا گردوهاي كوچك تر مي كند.

كاتر گريل

اين وسيله همانند يك كاردك عمل كرده با اين تفاوت كه به دليل سنگين بودن و زاويه دار بودن بخش جلويي قادر به تميز كردن و پاك كردن انواع تفاله و چربي غذا از روي  گريل هاي ذغالي، گريل روغني، فر ساندويچي، سنگ چدني گريل روغني خواهد بود، كاتر گريل در وزن ۱ كيلوگرم و از جنس آلومينيوم ساخته شده است، طول اين وسيله ۴۵ سانتي متر بوده و استفاده از رنگ كوره اي الكترواستاتيك در ساخت اين وسيله سبب شده است كه مقاوم و دوام آن بيش تر شود.

تيغه هاي استيل موجود در اين دستگاه به سريع و راحت پاك كردن رويه ي انواع سنگ چدني و گريل كمك خواهد كرد، اين وسيله به رنگ هاي سفيد صدفي و صورتي توليد مي شود البته در صورت سفارش مشتري مي توان كاتر گريل را در رنگ دلخواه مشتريان عرضه كرد.

اين وسيله براي صاحبان فست فود، كافي شاپ، ساندويچي و هر كسب و كاري كه با انواع صفحات چدني و گريل سر و كار داشته و به نظافت و تميزي اهميت بالايي مي دهند مناسب مي باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.