انواع دستگاه ليزر

تاسيس آشپزخانه صنعتي

انواع دستگاه ليزر

۱۳ بازديد

در حقيقت   نسل جديد ليزرهاي co2 مي باشد كه با برخورداري از تمامي مزاياي ليزرهاي قديمي، عوارض آنها را ندارد. از مزاياي اين ليزر مي توان به درمان ضايعات مانند از بين بردن چين و چروك هاي ريز، از بين بردن اسكار ناشي از سوختگي، بريدگي، جاي جوش و آكنه، از بين بردن منافذ باز پوست، سفت شدن و جوانسازي پوست، از بين بردن چروك پلك ها، از بين بردن ترك هاي پوستي و شكم اشاره نمود.

روش كار در اين دستگاه بدين صورت است كه پوست را به شكلي هدف قرار مي دهيم كه ليزر از سرد به عمق پوست نفوذ كند تا بافت كهنه را تخريب كند. البته سلول هاي پوست در فواصل بافت كهنه سالم مي باشند. و در واقع همين نقاط سالم آغاز كننده ترميم و توليد پوست جوان خواهد بود.

آنچه كه كارايي ليزر فركشنال co2 جالب نموده در كنار هم قراردادن پيكسل هاي ستوني پير در مقابل پيكسل هاي ستوني جوان مي باشد. به اين معنا كه هر جايي از پوست كه مورد هدف و اصابت ليزر قرار گيرند، نابود مي شوند اما در فرايند ترميم و بازسازي به جاي آن بافت هاي كهنه ناشي از ليزر، ستوني از بافت و سلول هاي جوان توليد مي گردد. از ليزر فركشنال مي توان براي تمام بدن استفاده كرد اما كاربرد آن در مناطقي كه استفاده از ساير ليزرها محدوديت دارد مانند گردن و دست اثرات بهتري دارد.

دستگاه ليزر فركشنال co2 به شكل اورجينال و وارداتي توسط شركت امورفيا عرضه مي گردد. اين دستگاه علاوه بر كيفيت بالا، داراي گارانتي و خدمات پس از فروش ده ساله نيز مي باشد. ضمن اين كه آموزش دستگاه و انجام تعمير دستگاه ها توسط متخصصين شركت امورفيا انجام مي پذيرد.

دستگاه ليزر كندلا جنتل مكس پرو 

اين دستگاه ليزر با متمركز ساختن پرتو هاي نور باعث تخريب انتخابي فوليكول هاي مو در پوست ميگردد به طوري كه يا رشد مو را مهار كرده و يا رشد آن را به تاخير مي اندازد.

نكته ي مهم در استفاده از دستگاه ليزر موهاي زائد، شناخت انواع طيف رنگ هاي پوست ميباشد، همان طور كه ميدانيد در مجموع 6 طيف رنگ پوست وجود دارد و براي طيف رنگ هاي مختلف پوست از طول موج هاي مختلف استفاده مي شود به طور كلي دستگاه ليزر عمل حذف موهاي زائد را به كمك 3 طول موج مختلف الكساندرايت، دايود و اندياگ انجام ميدهد.

سيستم ليزر دايود

اين سيستم در طيف رنگ پوست هاي 3 و 4 يعني رنگ  پوست گندمي و سبزه كاربرد و تاثير زيادي دارد و بهترين گزينه براي نژاد ايراني ميباشد.

سيستم ليزر اندياگ

مناسب ترين گزينه براي افرادي با طيف پوستي 5 يعني رنگ پوست سبزه ي تيره ميباشد.

سيستم ليزر الكساندرايت

اين سيستم براي افرادي با رنگ پوست روشن يعني طيف 1 و 2 مناسب است و از ويژگي بارز آن اثر بخشي قابل قبول و عارضه ي كم ميباشد.

1.          توانايي توليد طول موج هاي الكساندرايت و اندياگ

2.          بهترين دستگاه ليزر براي رفع موهاي زايد كه ساخت كمپاني كندلا آمريكا مي باشد.

3.          مجهز به 2 نوع سيستم خنك كننده اير واتر جهت كاهش درد و جلوگيري از سوختگي

4.          قابل تنظيم بودن عرض پالس و ميزان انرژي براي از بين بردن انواع مو با هر نوع ضخامت و هر رنگ پوست

 

دستگاه هيدروفيشيال 7 كاره

يكي از جديدترين دستگاه ها در زمينه ي زيبايي و پوست دستگاه هيدروفيشيال ۷ كاره مي باشد، اين دستگاه قادر به انجام 7 عملكرد مختلف در جهت پاكسازي و جوانسازي صورت خواهد بود، به طور كلي اين دستگاه 7 كاره در دو مدل موتور سنگين و موتور سبك به بازار عرضه مي شود كه نوع موتور سنگين آن بسيار قدرتمند بوده و داراي پمپ وكيوم قوي تري مي باشد، اين دستگاه در هر دو مدل در بازار ايران عرضه مي شود اما نوع موتور سنگين آن آسودگي خاطر را براي خريداران فراهم خواهد كرد، در ادامه ي اين مطلب به عملكرد سري هاي مختلف اين دستگاه خواهيم پرداخت.

كاربرد سري هاي دستگاه هيدروفيشيال ۷ كاره آكواجت

سري فراصوت

با استفاده از امواج فراصوت (اولتراسونيك) سبب تحريك لايه هاي مختلف پوستي شده و در نهايت گردش خون را افزايش داده و باعث جوانسازي خواهد شد.

سري Multipolar RF (آر اف)

 

اين سري با ايجاد امواج راديويي به صورت چند قطبي يا (Multipolar) باعث گرمارساني و ايجاد گرما در بافت صورت مي شود و از آن جا كه گرما سبب باز شدن عروق خواهد شد اين روش با افزايش خونرساني، جوانسازي را براي افراد مختلف به ارمغان خواهد آورد، البته استفاده از اين سري به دليل خاصيت گرمادهي و افزايش گردش خون تا حدودي باعث ليفت پوست نيز خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.