انواع گريل و كباب پز

تاسيس آشپزخانه صنعتي

انواع گريل و كباب پز

۱۲ بازديد

كباب پز ذغالي ۱ متري

اين محصول ابزاري جهت پخت و كبابي كردن مواد غذايي است كه تمامي قسمت هاي آن از استيل ضد زنگ ساخته مي شود با توجه به اينكه ذغال در دراز مدت ورقه ها را تيره و سياه مي كند اين امكان نيز وجود دارد كه در پشت كباب پز ورقه گالوانيزه نصب شود. البته استفاده از اين بخش به درخواست مشتري انجام مي شود.

ذغال جهت شعله ور شدن به اكسيژن نياز دارد. بلوور يا دمنده اين جريان هوا را فراهم مي كند و از طريق حفره هاي موجود در زير جايگاه به ذغال ها مي رساند. هميشه پس از استفاده از ذغال ها خاكسترهاي مربوط به آن بر جاي مي مانند و بايد تخليه شوند. براي سهولت در پايين ترين قسمت جايگاه ذغال، فضايي وجود دارد كه خاكسترها در آن قرار مي گيرند.

پايه هاي كباب پز نيز از جنس استيل هستند. دو عدد ميله استيل نيز در زير پايه ها قرار دارد كه نازك تر از پايه هاي اصلي هستند و بلوور يا دمنده روي آن متصل مي شود.

صفحه چدني گريل ذغالي قطر ۴۵

اين صفحه به صورت دايره اي شكل و از جنس چدن آلياژ آهني ساخته مي شود، قطر اين صفحه ۴۵ سانتي متر و ضخامت آن ۱ سانتي متر مي باشد، ساخت اين صفحه به نوعي مي باشد كه مي توان آن را بر روي انواع منقل، كباب پز و باربيكيو قرار داد.

فاصله هايي كه بر روي اين صفحه ي چدني در نظر گرفته شده است براي عبور يكنواخت حرارت و پخت مناسب مواد خوراكي مي باشد.

اين صفحه براي گريل و كباب كردن انواع صيفي جات از جمله كدو، بادمجان، سيب زميني و گوشت، مرغ و ماهي مناسب مي باشد.

استفاده از چدن آلياژ آهني در ساخت اين محصول سبب مقاومت بسيار بالاي آن در برابر حرارت و گرما شده است، علاوه بر اين چدن سبب مي شود مواد خوراكي به خوبيي طبخ شده و به راحتي از صفحه جدا شود.

سينك تك لگن كابينت دار

اين سينك صنعتي از جنس استيل ساخته شده است و با ابعادي به طول و عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۵ سانتي متر توليد مي شود، اندازه ي دهنه ي اين سينك ۵۰*۵۰ سانتي متر مي باشد، با توجه به اين كه در زير اين سينك يك عدد كابينت با درب لولايي قرار گرفته است مي توان تجهيزات مختلف نظافتي را در آن جاي داد براي همين اين سينك براي فست فودها، كترينگ، رستوران، كافي شاپ و تهيه غذا مناسب مي باشد.

چهار طرف اين سينك توسط ورق استيل پوشانده شده است، جنس ورق هاي كلاف از استيل روكش دار مي باشد كه ضخامت بسيار بالايي داشته و سبب افزايش كيفيت و مقاومت اين سينك نسبت به محصولات مشابه خواهد شد. به دليل اين كه اين محصول بايد به صورتي ساخته شود كه در برابر آب و رطوبت مقاومت بالايي داشته باشد در ساخت آن از ورق استيل ۸۰ نگير ۳۰۴ استفاده شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.