انواع خلال كن صنعتي

تاسيس آشپزخانه صنعتي

انواع خلال كن صنعتي

۱۱ بازديد

سبزي خردكن سطلي

جهت پخت بسياري از غذاهاي محلي و بومي به سبزي خردشده نياز است. خرد كردن سبزي در حجم زياد كار خطرناك و زمانبري خواهد بود كه بايد براي اين منظور از دستگاه هاي پرقدرت استفاده شود. سبزي خردكن سطلي ابتكار استيل از يك سطل استيل به همراه تيغه استيل تشكيل شده است كه روي يك پايه قرار مي گيرد.  تيغه سبزي خردكن بايد بسيار تيز باشد و با سرعت مناسب حركت كند. اين امر مانع از آب انداختن و له شدن سبزيجات مي شود.

قسمت بالايي آن كه از جنس استيل است و به صورت مستقيم با سبزيجات ارتباط دارد؛ كاملا قابل شستشو است. بخش پايه نيز با رنگ كوره اي الكترواستاتيك پوشانده شده كه موجب افزايش مقاومت و دوام آن مي شود. در هنگام تخليه سبزيجات خردشده امكان بريدن دست ها وجود دارد. بنابراين حتما از كاردكي كه به همراه سبزي خردكن عرضه مي شود براي اين منظور استفاده كنيد.

دستگاه خلال كن ديواري

نكته ي مهم در استفاده از اين دستگاه اين است كه مي توان آن را توسط پيچ هايي كه در ۴ طرف دستگاه وجود دارد بر روي ديوار يا ميز كار پيچ كرد، دستگاه خلال كن ديواري با وزن ۷ كيلوگرم و از جنس آلومينيوم ريخته گري شده ساخته شده است، دستگاه خلال كن با طول ۴۰ و عرض ۲۹ سانتي متر و ارتفاع ۲۴ سانتي متر با رنگ كوره اي الكترواستاتيك و در رنگ هاي مختلف سفيد صدفي، صورتي، مشكي و قرمز به درخواست مشتري توليد مي شود.

استفاده از تيغه هاي تيز از جنس استيل باعث شده است كه بتوانيد سيب زميني را با وارد كردن فشار بر روي دستگيره خلال كرد، دستگيره ي قرار گرفته بر روي دستگاه علاوه بر اين كه كار كردن با اين وسيله را آسان مي كند موجب حفظ رنگ دستگاه نيز مي شود.

تيغه هاي اين دستگاه قابليت برش سيب زميني، پياز، فلفل دلمه اي و انواع ميوه ها را به صورت مكعب هاي ۲*۲ يا ۴*۴ دارد كه البته انتخاب تيغه به درخواست مشتري بستگي دارد.

دستگاه خلال كن ايستاده

اين محصول از جنس آلومينيوم و با ابعادي به طول ۴۵ سانتي متر، عرض ۲۴ سانتي متر و ارتفاع ۱۱۰ سانتي متر ساخته شده است، وزن اين دستگاه ۱۱ كيلوگرم بوده و به دليل ابعاد مناسبي كه دارد قابل استفاده در مغازه ها و فست فودي هاي كوچك مي باشد، دستگاه خلال كن ايستاده با استفاده از پوشش رنگ الكترواستاتيك و در رنگ هاي سفيد صدفي، قرمز، صورتي، نارنجي و مشكي قابل عرضه به مشتريان مي باشد.

دستگاه خلال كن ۴ پايه ثابت داراي ۲ عدد تيغه از جنس استيل ضد زنگ بوده كه البته ابعاد آن با توجه به نياز مشتريان قابل تغيير مي باشد، با استفاده از اين دستگاه مي توان خلال هايي هم اندازه در ابعاد يكسان توسط وارد آوردن نيروي دست تهيه كرد.

از ويژگي هاي مهم اين محصول مي توان به وجود ۴ پايه ي ثابت كه به يكديگر متصل هستند اشاره كرد اين اتصال پايه ها سبب مي شود كه تعادل دستگاه هنگام وارد آوردن فشار توسط دست براي تهيه ي خلال كاملا حفظ شود علاوه بر اين مي توان در وسط پايه ها سطل يا ظرفي قرار داد تا خلال ها به داخل آن بريزند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.